بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب در ایران

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب در ایران

امروزه در بازار شاهد تنوع بسیار زیادی از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی هستیم که این تنوع ممکن است بسیاری از خریداران را دچار سر درگمی کند.

به گزارش بورس نیوز، امروزه در بازار شاهد تنوع بسیار زیادی از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی هستیم که این تنوع ممکن است بسیاری از خریداران را دچار سر درگمی کند و این سوال برایشان پیش بیاید که چه نوعی از دستگاه تصفیه آب بهتر بوده و با چه قیمتی آن را خریداری کنند.

دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی از بهترین و معتبرترین دستگاه‌های موجود در بازار بوده که این دستگاه‌ها بسیار کارایی و بازدهی بالایی دارند و درایران بسیار محبوب هستند.

در ادامه به معرفی بهترین برند‌های دستگاه تصفیه آب تایوانی می‌پردازیم و انواع آب تصفیه کن خانگی را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین برند‌های دستگاه تصفیه آب تایوانی

سه شرکت سافت واتر، سی‌سی و آکواپرو از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی موجود در بازار ایران بوده و این شرکت‌ها تحت لیسانس آمریکا فعالیت می‌کنند و گواهینامه‌ها و تاییدیه‌های بین‌المللی آمریکا و اروپا را نیز در اختیار دارند.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی به دلیل این که در ایران نمایندگی‌های زیادی دارد بسیار مناسب‌تر از برند‌های آمریکایی یا اروپایی بوده، اما از نظر کارایی و کیفیت تفاوتی با آن‌ها ندارد و حتی بهتر است.

شرکت سافت واتر قدیمی‌ترین کمپانی در صنعت تصفیه آب شناخته می‌شود و دستگاه‌های بسیار با کیفیتی را تولید می‌کند که در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود. این شرکت در طی این سالیان طولانی امتحان خود را پس داده و طرفداران زیادی دارد. شرکت سی‌سی‌کا را می‌توان به جرات بهترین بنرد دستگاه تصفیه آب معرفی کرد. این شرکت قطعات مربوط به تصفیه آب را نیز تولید می‌کند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

آکواپرو یک برند جدید در زمینه تصفیه آب شناخته می‌شود، اما با این وجود به دلیل استفاده از دانش و فناوری‌های روز در تولید دستگاه‌های خود، توانسته همپای رقیبان خود در این عرصه فعالیت کند دستگاه‌های بسیار با کیفیتی را ارايه دهد. این برند‌ها انواع مختلفی از دستگاه‌های تصفیه آب را تولید می‌کنند که به بررسی چند نمونه از آن‌ها می‌پردازیم.

آب‌تصفیه‌کن اسمز معکوس

اسمز معکوس روشی است که به وسیله آن می‌توان آب را شیرین کرد. در طی این فرایند آب با فشار زیاد از فیلتر‌های دستگاه عبور کرده و املاح آن را از بین می‌برد. آب‌تصفیه‌کن اسمز معکوس از طریق فیلتر ممبران این کار را انجام می‌دهد. اسمز معکوس علاوه بر شیرین کردن آب، بهترین روش برای از بین بردن نا خالصی‌ها و مواد مضر آب است. این دستگاه‌ها حداقل دارای 5 فیلتر هستند که در مرحله اول فیلتر پروپیلن، مواد سنگین‌تر آب مثل رسوبات را از بین می‌برد.

در مرحله دوم فیلتر کربنی کلر موجود در آب را حذف می‌کند و بو و طعم نا مطبوع آن را بهبود می‌بخشد. فیلتر کربن بلاک در مرحله سوم موادی که از دو فیلتر قبل رد شده اند را تصفیه می‌کند مثل نیترات، فسفات و .... در مرحله چهارم فیلتر ممبران آب را با فشار زیاد از خود عبور می‌دهد و طی فرایند اسمز معکوس املاح آن از بین می‌رود و سختی آب کاهش می‌یابد. در مرحله پنجم فیلتر پست کربن بوی نا مطبوع آب را از بین می‌برد. در اکثر دستگاه‌های اسمز معکوس یک فیلتراضافه به نام فیلتر مینرال قرار می‌دهند که مواد معدنی مفید آب را به آن برگرداند.

آب‌تصفیه‌کن قلیایی

دستگاه‌های قلیایی‌کننده آب اغلب در سیستم‌های اسمز معکوس به کار می‌روند. به دلیل این که در فرایند اسمز معکوس به آب فشار زیادی وارد می‌شود تا املاح آن از بین برود، آب اسیدی‌تر می‌شود و یون‌های مفید آب نیز حذف می‌شود. با اضافه کردن فیلتر قلیایی به دستگاه تصفیه اسمز معکوس، ph آب افزایش می‌یابد و اسید موجود در آن کم می‌شود. آب قلیایی اسید بسیار کمی دارد و غنی از موادی مانند کلسیم، پتاسیم، منیزیم و ... است. آب‌تصفیه‌کن قلیایی بسیار مفید بوده چرا که آب قلیایی خاصیت ضد سرطانی دارد و از بروز مشکلات گوارشی و سوزش معده جلوگیری می‌کند، کلسیم بدن را افزایش می‌دهد و مانع از بروز پوکی استخوان می‌شود، باعث شادابی پوست می‌شود و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند و باعث جذب بهتر آب به بدن می‌شود؛ بنابراین اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس را دارید پیشنهاد می‌دهیم که مدل 7 مرحله‌ای آن یعنی قلیایی‌کننده آب را انتخاب کنید.

آب‌تصفیه‌کن فرابنفش

گاهی در آب موجودات زنده خطرناکی وجود دارد که حتی دستگاه‌های اسمز معکوس نیز نمی‌توانند به طور کامل آن‌ها را از بین ببرند. دانشمندان با تحقیقاتی که انجام دادند به این نتیجه رسیدند که با اشعه فرا بنفش می‌توان این موجودات را از بین برد. از آن پس کارخانجات تولید دستگاه‌های تصفیه آب با اضافه کردن فیلتر فرابنفش به دستگاه‌های اسمز معکوس، درصدد حل این مشکل برآمدند. فیلتر تصفیه آب UV یک نوع لامپ اشعه فرا بنفش است که در دستگاه تصفیه آب به صورت نامريی کار خود را انجام می‌دهد. این اشعه بر ساختار DNA میکروارگانیسم‌ها اثر می‌گذارد و مانع از تکثیر آن‌ها می‌شود.

این اشعه تا 99.99 درصد ویروس ها، میکروب‌ها و باکتری‌های خطرناک آب را از بین می‌برد. نکته مهم این است که این فیلتر باید در مرحله آخر دستگاه قرار بگیرد. آب‌تصفیه‌کن فرا بنفش هیچ مواد شیمیایی به آب اضافه نمی‌کند و ضرری برای سلامتی انسان ندارد و با تمامی فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب سازگار است.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

برای خرید یک دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، مراجعه به نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی معتبر بسیار مهم است. شرکت تصفیه آب رادگستر نوین به عنوان واردکننده مستقیم انواع تصفیه آب‌های تایوانی در خدمت مشتریان عزیز خود است.

شما به جای هدر دادن وقت خود در فروشگاه‌های مختلف برای یافتن یک دستگاه تصفیه آب مناسب، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تصفیه آب راد گستر نوین مراجعه کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد