پاسخ مدیرعامل اسنپ به شکایت یکی از مسافران

پاسخ مدیرعامل اسنپ به شکایت یکی از مسافران

امنیت سفر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های اسنپ است. برای حفظ این امنیت اقدامات مختلفی انجام می‌دهیم تا همه مسافرانمان تجربه خوبی از سفر با اسنپ داشته باشند.

برترین‌ها: امنیت سفر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های اسنپ است. برای حفظ این امنیت اقدامات مختلفی انجام می‌دهیم تا همه مسافرانمان تجربه خوبی از سفر با اسنپ داشته باشند.

ثبت شدن اطلاعات کاربران مسافر و راننده و مشخصات سفرها،‌ امکان به اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی لحظه‌ای، پشتیبانی 24 ساعته و احراز هویت و تایید صلاحیت کاربران راننده، امکان وقوع جرم و هر گونه سوء‌استفاده‌ی احتمالی از این بستر را به حداقل رسانده. علاوه بر این، اسنپ با همکاری پلیس ناجا با یک استعلام همه‌جانبه صلاحیت تمام متقاضیان را پیش از پیوستن به ناوگان بررسی می‌کند. تمام این ویژگی‌ها در کنار هم به نوعی خاصیت بازدارندگی از جرم را ایجاد کرده‌اند.

همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل در سفرها تیم امنیت سفر و تیم حقوقی اسنپ با همکاری نهادهای قضایی در کنار کاربران خواهد بود. به شما اطمینان می‌دهیم که خود را متعهد به یافتن راه‌حل‌های موثر برای تامین امنیت هر دو گروه از کاربرانمان می‌دانیم و همواره تلاش می‌کنیم تجربه‌ی سفر را برای شما آسوده‌تر و امن‌تر از پیش کنیم.

این ویدیو پاسخ مدیرعامل شرکت اسنپ به شکایتی است که یکی از کاربران در رابطه با بسته‌ی ارسالی خود توسط اسنپ مطرح کرده‌اند.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد