آغاز فروش فیدلیتی بدون قرعه‌کشی/ یارانه 300 میلیونی به خریداران

آغاز فروش فیدلیتی بدون قرعه‌کشی/ یارانه 300 میلیونی به خریداران

فروش فوری فیدلیتی از فردا 11 مهرماه آغاز می‌شود. فروش شاسی‌بلند گروه بهمن بدون قرعه‌کشی است و ظرف یک ماه تحویل خریداران می‌شود. قیمت کارخانه فیدلیتی در این طرح 735 میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، فروش ویژه فیدلیتی ویژه مهرماه از فردا، یکشنبه 11 مهرماه آغاز می‌شود. ثبت‌نام برای خرید فیدلیتی بدون قرعه‌کشی است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

در طرح فروش فوری گروه بهمن، قیمت کارخانه فیدلیتی 735 میلیون تومان است که متقاضیان باید به صورت نقدی و در هنگام ثبت‌نام واریز کنند.

اما قیمت بازار آزاد فیدلیتی در مهرماه 1400 حدود 900 میلیون تومان تا یک میلیارد است. این اساس می‌توان گفت قیمت کارخانه و بازار آزاد فیدلیتی حدود 250 تا 300 میلیون تومان است.

شرایط فروش فوری فیدلیتی

اگرچه فروش فوری فیدلیتی بدون قرعه‌کشی انجام می‌شود، اما گروه بهمن در طرح ویژه فروش مهرماه خود چند شرط برای فروش این شاسی‌بلند مطرح کرده است.

1- فیدلیتی تنها به صورت 5 نفره عرضه می‌شود.

2- فروش فیدلیتی به صورت نقدی، با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه است.

3- فیدلیتی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ‌های 20 اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس درخواست مشتری عرضه می‌شود.

4- گروه بهمن موتور برای فروش فوری این خودرو، دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای 18 سال را به شرایط خرید عمومی خود اضافه کرده است.

متقاضیان برای ثبت‌نام فیدلیتی می‌توانند از روز یکشنبه ساعت 10 صبح به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کنند.

البته چند روز پیش هم ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده هایما s7 را اجرا کرد و قرار بود این خودرو بدون قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه شود. اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که ظرفیت فروش این خودرو بعد از یک دقیقه تکمیل شد و متقاضیان نتوانستند در این طرح ثبت‌نام کنند.

قیمت فیدلیتی در بازار آزاد

در طرح فروش ویژه مهرماه فیدلیتی قیمت این خودروی شاسی‌بلند 735 میلیون تومان عنوان شده که با قیمت بازار آزاد فیدلیتی حدو.د 250 تا 300 میلیون تومان اختلاف دارد.

اگرچه قیمت فیدلیتی در بازار آزاد در حال افزایش است، گروه بهمن هم در چند ماه گذشته چند بار اقدام به افزایش قیمت فیدلیتی کرده است.

قیمت کارخانه فیدلیتی در خرداد 1400 بین 655 تا 670 میلیون تومان بود. اما در شهریور ماه این گروه خودروسازی قیمت جدید فیدلیتی را اعلام کرد.

براساس اعلام گروه بهمن، قیمت خودروی فیدلیتی 5 نفره در شهریور ماه 712 میلیون تومان و فیدلیتی 7 نفره 725 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. اما حالا در طرح فروش فوری مهرماه، قیمت قطعی فیدلیتی 735میلیون تومان است که نشان از افزایش قیمت مجدد این خودرو دارد.

مطالعه بیشتر: اتفاق عجیب در فروش سایپا / خودرویی که در حراجی فروش نرفت!

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد