تحلیل وساخت امروز 26 تیر 1401 | وساخت در حال اصلاح است؟

تحلیل وساخت امروز 26 تیر 1401 | وساخت در حال اصلاح است؟

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وساخت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وساخت در روزهای آینده بورس است.

به گزارش نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وساخت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وساخت در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش وساخت نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل وساخت امروز 26 تیر 1401
وساخت بیش از یک سال است که وارد یک روند اصلاحی درون کانال نزولی شده است. ساختار شکل گرفته در اصلاح بصورت یک زیگزاگ منظم ABC می‌باشد. تارگت اصلاح در این ساختار روی یکی از سطوح فیبوی بسط دو موج AB قرار گرفت. در گام نخست واکنش اولیه قیمت به فیبوی 0.78 بسط در 2850 تومان مثبت بوده است. این سطح همراه شده است با کف کانال نزولی که احتمال برگشت قیمت را در کوتاه مدت بالا برده بود.
در ادامه قیمت تا نزدیکی محدوده‌ی 130 تومان در فیبوی 0.23 اصلاح اخیر را ریکاوری کرد، اما در مواجهه با این سطح و خط میانی کانال دو ساله فعلا قیمت وارد اصلاح شده است و تا زمانی که موفق به عبور از خط میانی کانال و فیبوی 0.23 اصلاح اخیر نشود نمی‌توان به ادامه روند صعودی آن امیدوار بود. از این رو با توجه به محدوده‌ی حمایتی سهم روی 90 تومان و مقاومت پیش رو در 130 تومان باید گفت که نسبت ریسک به ریوارد سهم مناسب نیست.
خلاصه تحلیل تکنیکال وساخت
حمایت اول: 110 تومان
حمایت دوم: 90 تومان
نوع حمایت: حمایت کف کانال هندسی
نوع الگو: الگوی اصلاحی ABC
وضعیت اندیکاتور RSI: روند نزولی RSI در میان مدت ادامه دارد
واگرایی: واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و RSI
مقاومت اول: 120 تومان
مقاومت دوم: 133 تومان

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد