آخرین قیمت دلار پیش از امروز 21 خرداد / پیش‌بینی قیمت دلار

آخرین قیمت دلار پیش از امروز 21 خرداد / پیش‌بینی قیمت دلار

قیمت دلار در بازار دیروز 20 خرداد با 0٫9 درصد کاهش، 23,923 تومان اعلام شده است. پیش‌بینی‌ها از بازار دلار چگونه است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز پنجشنبه 20 خرداد مطابق اعلام صرافی ملی 23 هزار 596 تومان ثبت شده است، این در حالی است که قیمت خرید دلار در این صرافی 23 هزار و 129 تومان اعلام شده است. بر این اساس قیمت فروش دلار نسبت به دیروز تا حدودی افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4،200 تومان اعلام کرده است.

همچنین قیمت یورو نسبت به دیروز با روند صعودی همراه شده و با نرخ 28 هزار و 917 تومان معامله شده است. این در حالی است که قیمت خرید یورو در صرافی ملی 28 هزار و 344 تومان اعلام شده است.

اقتصادنیوز نوشت:

قیمت دلار آمریکا عصر روز چهارشنبه تا 24 هزار و 180 تومان افزایش یافت اما از مرز 24 هزار و 200 تومان عبور نکرد. نشانه‌هایی از افت قیمت دلار در معاملات پشت خطی مشاهده می‌شد. دلار معاملات روز پنج‌شنبه را با قیمت 23 هزار و 950 تومان شروع کرد و دوباره در کانال 23 هزار تومان قرار گرفت. قیمت دلار در ادامه نوساناتی جزيی را به ثبت رساند و روی 24 هزار و 20 تومان قرار گرفت.

اخبار مربوط به مذاکرات مثبت است

اخبار مربوط به مذاکرات که توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده بود، عمدتا مثبت هستند. معاون وزیر امور خارجه آمریکا معتقد است پیشرفت‌های زیادی در مذاکرات وین اتفاق افتاده است. روسیه بر این باور است که هیچ مانع غیر قابل حلی در مذاکرات وجود ندارد و انگلیس، فرانسه و آلمان گفتند که به برنامه جامع اقدام مشترک پایبند هستند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد