آغاز واکنش‌ به بنزین دزدی از جیب کارگران

آغاز واکنش‌ به بنزین دزدی از جیب کارگران

برخی از رانندگان بنزین می‌زنند اما پول نداده متواری می‌شوند. این جمله‌ای بود که رییس کانون صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور از آن خبر داده بود و پس از آن، برخی از کارگران جایگاه‌ها به تجارت‌نیوز گفتند که اگر کسی پول‌نزده متواری شود، آن‌ها پول سوخت را می‌پردازند.

به گزارش تجارت‌نیوز، آبان‌ماهی که به نیمه رسید با اختلال در سامانه سوخت‌گیری شروع شد و با تایید خبر بنزین دزدی در جایگاه‌ها به نیمه رسید.

همایون صالحی، رییس کانون صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور که خبر دزدی بنزین از جایگاه‌ها را تایید کرده بود، به تجارت‌نیوز گفت: برخی از رانندگان بدون پرداخت پول از جایگاه‌ها متواری می‌شوند.

پس از انتشار این خبر، برخی از کارگران اپراتورها به تجارت‌نیوز گفتند که اگر راننده‌ای دست به چنین اقدامی بزند، کارگران مجبور به پرداخت این پول می‌شوند.

در ادامه برخی از نظرات کاربران سایت تجارت‌نیوز را در ادامه بررسی می‌کنیم:

بعضی جایگاه‌ها تخلف می‌کنند!

«باک ماشین من کلا 50 تا می‌گیره اما دیشب تو خیابان دماوند بعد از میدان امام حسین به سمت شرق اولین جایگاه بنزین زدم و 59 تا جا شد تازه چند لیتر از قبل توش بوده.»

«من خودم بارها در حال بنزین زدم دیدم که یهو یک نفر فرار میکنه و کارگر بدبخت چند قدم دنبالش میره و نتیجه‌ای نمی‌گیره.»

«اینقدر از مردم همین کارگران جایگاه‌ها دزدی کردن که حقشونه! هر کارگر جایگاه چندین کارت اضافه سهمیه 1500 تومانی داره ولی آزاد می‌فروشه. اسم اینو چی می‌ذاری خانم خبرنگار؟»

«جلوی خروجی خودروها زنجیر بکشند، یک نفر کارگر هم مسيول زنجیر بکنند، رانندگانی که قبض پرداخت را به کارگر مسيول زنجیر تحویل می دهند، حق خروج از جایگاه را خواهند داشت.»

«گرفتن پول بنزین سرقت شده از جایگاه، ظلم به کارگر مظلوم است، جایگاه‌داران نباید این عمل را انجام دهند، چون مظلوم کشی است.»

«بله من تپسی کار می‌کنم بنزین اعتباری که میدن، اوایل نحوه استفاده بلد نبودیم. تو جایگاه سه بار ازم زدند اکثر جایگاه ها خودشان دزدند.»

«این همه آشغال و بنزین تو ظرف مکمل بنزین کردین تو باک مردم 10 برابر پولشو در آوردین کسی چیزی گفت، بالاخره باید یه جا تاوان داد.»

«این همه سهمیه کارت مردم رو می‌فروشین. کمیسیون بر می‌دارین حالا یک دهمش هم اینجوری میره دیگه.»

«دزدی از هر کس و هر کجا باشه حرامه ولی بعضی از این دوستان هم تخلف کرده و مبلغی که روی نمایشگر پمپ هست را سریعا پاک کرده و مبلغی بیشتر ثبت می‌کنند.»

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد