شیر خشک گران شد؟

شیر خشک گران شد؟

ريیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان از احتمال افزایش 20 درصدی قیمت شیرخشک در سال 1400 خبر داد و گفت: سازمان حمایت پیشنهاد تولیدکنندگان شیرخشک مبنی بر افزایش 20 درصدی قیمت شیرخشک را پذیرفته است اما به ما توصیه کرده‌اند به دلیل شرایط معیشتی مردم فعلا تحمل کنیم و شیر خشک را با نرخ قبلی عرضه کنیم!

به گزارش تجارت‌نیوز، بهمن سال گذشته به دلیل افزایش قیمت قوطی، شیر پرچرب و کارتن‌های مقوایی شیرخشک گران شد و به قیمت 38 هزار و 800 تومان رسید. حالا قرار است شیرخشک در سال 1400 دوباره گران شود.

ريیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان به تجارت‌نیوز گفت: تولیدکنندگان در نظر دارند که قیمت شیرخشک را در سال 1400 حدود 20 درصد افزایش دهند. ممکن است اجرای این تصمیم کمی کش و قوس داشته باشد اما در شش ماه نخست امسال اجرا می‌شود.

بحران کمبود شیرخشک جدی است

سازمان حمایت پیشنهاد تولیدکنندگان را نسبت به افزایش 20 درصدی قیمت شیرخشک پذیرفته است. به گفته هانی تحویل‌زاده، مسيولان سازمان حمایت به ما توصیه کردند به دلیل شرایط معیشتی مردم فعلا با همین نرخ‌ها شیرخشک را توزیع کنیم تا در چند ماه آینده قیمت آن اصلاح شود.

وضعیت ذخایر شیرخشک کودکان چگونه است؟ ريیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک کودکان پاسخ داد: برای چند ماه آینده شیرخشک موجود داریم اما چنانچه تا اردیبهشت ارز به تولیدکنندگان تخصیص نیابد ممکن است با بحران کمبود شیرخشک رو به رو شویم.

مطالعه بیشتر: مجوز گرانی شیر خشک صادر شد / افزایش قیمت 11 درصدی شیر خشک

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد