آغاز فروش فوری محصولات ایران خودرو با قیمت جدید

آغاز فروش فوری محصولات ایران خودرو با قیمت جدید

فروش فوری چهار محصول ایران خودرو از روز چهارشنبه 19 آبان به مدت دو روز به اجرا گذاشته می‌شود و تا پایان روز جمعه 21 آبان، امکان ثبت‌نام اولیه برای متقاضیان وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ایران خودرو فروش فوق‌العاده چهار محصول راناپلاس، پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو 206 تیپ 2 را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می‌کند.

براساس اعلام ایران خودرو این طرح از روز چهارشنبه 19 آبان به مدت دو روز به اجرا گذاشته می‌شود و تا پایان روز جمعه 21 آبان، امکان ثبت‌نام اولیه برای متقاضیان وجود دارد. مشتریان نهایی با قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای انتخاب خواهند شد.

شرایط اختصاصی بخشنامه:
1 .تحویل خودرو بر اساس اولویت‌بندی تعیین شده در قرعه‌کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

2 .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در مرحله واریز وجه صورت خواهد گرفت.

3 .خودروی ثبت‌نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

4 .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصا کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارايه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره‌گذاری خودرو برعهده متقاضی می‌باشد.

5 .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد سالیانه سه درصد ماهانه خسارت تاخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

6 .امکان انصراف از ثبت‌نام تا قبل از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت و میز کار پنل کاربری امکان پذیر است ولیکن پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هیچ‌عنوان حق انصراف ندارد.

7 .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره 300096440 میباشد و تمامی پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

8 .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام 82272727-021 است.

مطابق جدول فروش آبان ماه قیمت های محصولات نسبت به طرح فروش مهرماه با افزایش مواجه است.

مطالعه بیشتر: نماد ایران خودرو در بورس تعلیق شد

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد