هیچگونه اختلالی در سامانه های خدمات دهی بیمه سلامت وجود ندارد/ رصد و نظارت لحظه ای وزارت بهداشت بر ارايه خدمت به بیمه گران

هیچگونه اختلالی در سامانه های خدمات دهی بیمه سلامت وجود ندارد/ رصد و نظارت لحظه ای وزارت بهداشت بر ارايه خدمت به بیمه گران

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران درباره اختلال در سامانه های ارايه دهنده خدمت به بیمه گران ضمن رد اختلال...

مهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا درباره بروز اختلال در خدمات دهی بیمه سلامت به بیمه گران ضمن رد این موضوع اظهار داشت: اختلال سیستماتیک در سامانه های بیمه سلامت گزارش نشده است.

وی ادامه داد: سامانه های ارايه دهنده خدمات بیمه سلامت به بیمه گران در شرایط عادی خدمات دهی هستند ضمن اینکه به صورت مستمر توسط همکارانم در بیمه سلامت این سامانه ها و سیستم ها رصد می شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران تصریح کرد: سامانه های ارايه دهنده خدمت بیمه سلامت به بیمه گران توسط ارايه دهندگان خدمت یعنی واحدها درمانی، مراکز بهداشتی و داروخانه ها به صورت مستمر رصد می شود و آنها هم اگر با اختلال مواجه شوند به بیمه سلامت گزارش می دهند که آنها هم چنین گزارشی نداده اند لذا سیستم ها و سامانه های بیمه سلامت طبق روزها و ساعت های قبل مشغول فعالیت بوده و به بیمه گران خدمات ارايه می دهند.

وی گفت: داروخانه های بزرگ کشور مانند 13 آبان و 29 فروردین و .... و حتی داروخانه های کوچک تر هم گزارشی از اختلال به ما ارايه نداده اند‌.

رضایی افزود: سامانه ها و سیستم های بیمه سلامت توسط سازمان غذا و دارو به نیابت از وزارت بهداشت به صورت مستمر و متوالی نظارت شده و رصد می شود و در صورت بروز اختلال از ما چرایی آنرا سوال می کنند که آنها هم چنین گزارشی به ما نداده اند لذا فعالیت های خدمات دهی بیمه سلامت به مردم در شرایط عادی بوده و هیچگونه مشکلی نیست.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد