ویژه سهامداران آریا ساسول (3اسفند)/ صف فروش آریا باقی ماند

ویژه سهامداران آریا ساسول (3اسفند)/ صف فروش آریا باقی ماند

در پایان معاملات امروز بازار فرابورس سهام شرکت پلیمر آریا ساسول با افت دو درصدی، بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل فرابورس را به ثبت رساند.

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم‌گیر؛ در پایان معاملات امروز بازار فرابورس سهام شرکت پلیمر آریا ساسول با افت دو درصدی رو به رو شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت پلیمر آریا ساسول در آخرین معاملات خود، عدد 74,836ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود سه میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 74,885 ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «آریا» به رقم 20میلیارد تومان رسید. همچنین 43درصد از سهام شرکت پلیمر آریا ساسول را حقیقی‌ها و 57درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، دو میلیون برگه سهم (76درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 635هزار سهم (24درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

سهام آریا امروز معاملات خود را متعادل آغاز کرد و پس از دقایقی به صف فروش نشست. چند مرتبه صف برچیده شد اما پایان معاملات با صف فروش این نماد با حجم 288هزار همراه شد. این نماد بیشترین تاثیر منفی در افت شاخص کل فرابورس را از آن خود کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد