بهترین گوشی‌های شیايومی تا 5 میلیون تومان / قیمت گوشی موبایل امروز 8 آذر

بهترین گوشی‌های شیايومی تا 5 میلیون تومان / قیمت گوشی موبایل امروز 8 آذر

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیايومی در بازار امروز دوشنبه 8 آذر 1400 را مشاهده می‌کنید. با پنج میلیون تومان کدام گوشی‌های شیايومی را می‌توان خرید؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در زمان خرید گوشی تا 5 میلیون تومان، گوشی‌های شیايومی را هم باید زیر نظر داشت. با مبلغی نزدیک به 5 میلیون تومان می‌توان یک گوشی 5G شیايومی خریداری کرد که امکانات بسیار خوبی هم دارد.

بهترین موبایل‌های شیايومی تا 5 میلیون تومانگوشی Redmi Note 9

این گوشی از تراشه‌ای بهره می‌برد که قدرتی مناسب دارد و میزان رم و حافظه داخلی خوبی هم روی آن دیده می‌شود. روی این گوشی هوشمند از چهار دوربین پشت استفاده شده و از شارژ سریع 18 وات هم استفاده می‌کند.

گوشی ردمی نوت 10

محصولی که از یک صفحه نمایش 6٫43 اینچی AMOLED بهره می‌برد و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی روی ان دیده می‌شود. مدلی که در حال معرفی آن برای خرید گوشی به شما هستیم، به تراشه اسنپ‌دراگون 678 مجهز شده و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم دارد.

گوشی Redmi Note 9T

محصولی که در سال 2021 راهی بازار شد و از شبکه 5G هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی را می‌توانیم به یکی از ارزان‌ترین گوشی های 5G بازار بنامیم. شیايومی برای این گوشی هوشمند از تراشه دایمنسیتی 800U 5G استفاده کرده که تراشه‌ای مناسب برای انجام بسیاری از کارهای روز و حتی بازیهای جدید خواهد بود.

گوشی Redmi 9T

این گوشی در ژانویه 2021 معرفی و راهی بازار شد و سخت‌افزار کاملا متوسطی هم دارد. استفاده از تراشه اسنپ‌دراگون 662 نشان می‌دهد که این گوشی چندان قدرتمند نیست، اما آنقدرها هم ضعیف نیست که از پس کارهای روزانه بر نیاید. داشتن چهار دوربین پشت و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی از مشخصات جالب توجه این گوشی است.

گوشی Poco M3

این گوشی از یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که با یک شارژر 18 وات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی یک محصول کاملا میان‌رده به حساب می آید و نباید از آن انتظار پردازش‌های سنگین را داشت.

قیمت موبایل امروز 8 آذر 1400

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

مطالعه بیشتر: بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 5 میلیون تومان

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد