طلا برگشت / پیش‌بینی قیمت طلا فردا 4 اردیبهشت 1400

طلا برگشت / پیش‌بینی قیمت طلا فردا 4 اردیبهشت 1400

در آخرین روز کاری هفته اخیر قیمت طلا به بالای یک میلیون تومان بازگشت و همزمان با افت شدید قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال و تقویت طلای جهانی به نظر می‌رسد قیمت طلا در همین کانال بتواند خود را حفظ کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در آخرین روز کاری هفته اخیر قیمت طلا به بالای یک میلیون تومان بازگشت و همزمان با افت شدید قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال و تقویت طلای جهانی به نظر می‌رسد قیمت طلا در همین کانال بتواند خود را حفظ کند.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18روز پنجشنبه، قیمت سکه تمام طرح قدیم 10 میلیون تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید 10 میلیون و 76 هزار تومان در بازار طلا و سکه بوده که قیمت انواع سکه نسبت به روز چهارشنبه افزایش یافته است.

در بازار طلای دیروز هر گرم طلای 18 عیار هم یک میلیون و 11 هزار و 700 تومان قیمت داشته است. نیم‌سکه، پنج میلیون و 750 هزار تومان در بازار معامله شده، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و 750 هزار تومان و دو میلیون و 50 هزار تومان بوده است.

اما در بازار جهانی هم با توجه به ریزش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال روند طلا بهتر شده و قیمت جهانی به 1785 دلار در هر اونس افزایش یافته است.

بدین ترتیب حتی اگر قیمت دلار در روز شنبه روندی صعودی نداشته باشد، بازار داخلی طلا متاثر از روند صعودی قیمت جهانی طلا آماده ادامه دادن روند پنجشنبه است. با این حال با توجه به اخبار مذاکرات و احتمال ارزان شدن قیمت دلار به نظر می‌رسد روند نوسان بازار طلا چندان قابل توجه نباشد و تنها بتواند همان کف حمایتی یک میلیون تومان را حفظ کند.

آخرین نرخ طلا را در صفحه قیمت طلا دنبال کنید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد