قیمت مرغ 40 هزار تومان شد!

قیمت مرغ 40 هزار تومان شد!

قیمت مرغ در یکی از محله‌های جنوبی تهران به حدود 40 هزار تومان (39 هزار و 900 تومان) رسید. ريیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی می‌گوید مردم مرغ 40 هزار تومانی نخرند. برخی مردم هستند که از امروز برای ماه رمضان مرغ می‌خرند و در یخچال‌ فریزر ذخیره می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت مرغ در یکی از محله‌های جنوبی تهران به 39 هزار و 900 تومان رسید.

ريیس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی به تجارت‌نیوز گفت: مردم مرغ 40 هزار تومانی نخرند. برخی مردم هستند که از امروز برای ماه رمضان مرغ می‌خرند و در یخچال‌ فریزر ذخیره می‌کنند. مرغ‌های دخایر امور پشتیبانی دام به بازار زیاد شده است و این میزان تولید باید پاسخگوی مردم باشد.

این عکس توسط امیر کلهر، خبرنگار در توییتر منتشر شده است.

یوسفی تصریح کرد: چنانچه مغازه‌ای مرغ 40 هزار تومانی می‌فروشد به تعزیرات معرفی‌اش کنید. اینکه فروشندگان مرغ بگویند که کالا گیرمان نمی‌آید این دلیلی برای گران فروشی نیست.

قیمت مرغ منجمد چقدر است؟ او پاسخ داد: قیمت مرغ منجمد 15 هزار تومان و مرغ تنظیم بازاری در میادین 20 هزار و 400 تومان است.

ريیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از نشست چند جانبه وزیر صمت، وزیر جهاد کشاورزی با تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مرغ خبر داد و به تجارت‌نیوز گفت: برای ساماندهی بازار مرغ نشستی چند جانبه تشکیل شد. مرغ 20 هزار و 400 تومانی به اندازه کافی در بازار وجود دارد.

به گفته مهدی یوسف‌خانی، از دیروز توزیع مرغ به بازار زیاد شده است، یعنی روزانه هزار تن مرغ به شبکه‌های مختلف توزیع می‌شود.

مطالعه بیشتر: مرغداران مقصر اصلی کمبود و گرانی مرغ! / مردم مرغ گران نخرند

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد