رنج مثبت قوی در شپنا/ خریداران شپنا صف نشین شدند

رنج مثبت قوی در شپنا/ خریداران شپنا صف نشین شدند

در معاملات فرابورس امروز شپنا با رشد 6درصدی قیمت 13,430را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم 350میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد 6درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 13,270ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از 265میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 13,430ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شپنا از رقم 350میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین 93درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و هفت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر،  بیش از 215میلیون برگه سهم (83درصد) را اشخاص حقیقی وبیش از 46میلیون برگه سهم (17درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا در معاملات امروز با ثبت معاملاتی نوسانی در ساعت اولیه بازار در سقف قیمت روزانه معامله شد و به سف خرید نشست. این نماد بورسی پس از افت یک و نیم درصدی در روز کاری گذشته تغییر مسیر داد و مجددا در سیر صعودی قرار گرفت. 

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!  

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد