قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 13 بهمن/ آیفون ضد آب 90 میلیون تومانی

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 13 بهمن/ آیفون ضد آب 90 میلیون تومانی

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیايومی در بازار امروز چهارشنبه 13 بهمن 1400 را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، ساخت اولین آیفون X ضد آب دنیا با درگاه USB-C کار راحتی نبود و سازنده آن طبیعتا می‌خواست از فروش این گوشی درآمد خوبی به دست بیاورد. ولی این دستگاه در مقایسه مدل دیگری که بدون قابلیت ضد آب فروخته شده بود، با قیمت بسیار کمتری فروخته شد. به نظر می‌رسد که هیاهوی اولین آیفون USB-C دیگر فروکش کرده است.

به گزارش وب‌سایت WCCFTech، حراج اولین آیفون X ضد آب USB-C به پایان رسیده و این دستگاه با قیمت 3000 دلار(حدود 90 میلیون تومان) به فروش رسیده است. بر اساس اطلاعات وب‌سایت eBay، این گوشی ظاهرا فقط یک متقاضی داشته و همین باعث شده پیشنهاد او در تاریخ 29 ژانویه نهایی شود.

این آیفون با کمک درگاه USB-C می‌تواند امکان انتقال اطلاعات از موبایل به کامپیوتر را داشته باشد. با این حال، سازنده تاکید کرده که عملکرد دستگاه فقط با کابل و شارژری که همراه آن ارايه می‌شود، قابل اطمینان است. به‌علاوه چون تراشه USB-C به لایتنینگ از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند، نباید از شارژرهای پرتوان استفاده کرد.

تضمینی برای عملکرد آیفون X ضد آب USB-C ارايه نمی‌شود

این دستگاه مثل خود آیفون X معمولی گواهی ضد آب IPX7 دارد. یعنی می‌تواند تا 30 دقیقه در عمق 1 متری آب دوام بیاورد. با این حال، سازنده هشدار داده که این قابلیت بیشتر برای توانایی پاکسازی دستگاه با آب در نظر گرفته شده است. در مجموع گفته شده که چون این دستگاه یک نمونه اولیه است، تضمین خاصی مبنی بر کارکرد گوشی یا ضد آب بودن آن ارايه نمی‌شود.

فروش این آیفون X با قیمت 3000 دلار در مقایسه با اولین آیفون X مجهز به درگاه USB-C که با قیمت 86,001 دلار فروخته شد، بسیار ارزان تلقی می‌شود. این در حالی است که مدل قبلی ضد آب نبود و این مسيله همه‌چیز را عجیب‌تر می‌کند.

قیمت گوشی موبایل امروز

در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد.

تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

آخرین اخبار بازارهای مختلف را در صفحه بازار تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد