پیش‌بینی قیمت دلار امروز 12 خرداد

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 12 خرداد

در چهارمین روز هفته، نوسان‌گیران تلاش کردند که قیمت دلار را بالای مرز 24 هزار تومانی تثبیت کنند. در مقابل بازارساز در برابر نوسان‌گیران ایستاد و قیمت را به محدوده 23 هزار و 900 تومانی هدایت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در چهارمین روز هفته، نوسان‌گیران تلاش کردند که قیمت دلار را بالای مرز 24 هزار تومانی تثبیت کنند. در مقابل بازارساز در برابر نوسان‌گیران ایستاد و قیمت را به محدوده 23 هزار و 900 تومانی هدایت کرد.

بررسی روند بازار نشان می‌دهد که در ابتدای روز سه‌شنبه، میزان خریدها در بازار ارز زیاد بود و این عامل موجب شد که قیمت دلار تا محدوده 24 هزار و 150 تومان پیش روی کند. با این حال از حدود ساعت 12 ظهر میزان فروش‌ها در بازار بیشتر شد و به‌تدریج اسکناس آمریکایی راه کاهشی را در پیش گرفت. ساعت 4 بعدازظهر دلار روی عدد 23 هزار و 970 تومان قرار گرفت که 20 تومان از روز دوشنبه بیشتر بود، ولی نسبت به سقف قیمتی ابتدای روز افت 170 تومانی را نشان می‌داد. تقابل بازارساز و نوسان‌گیران در روز سه‌شنبه منجر به کانال‌شکنی دلار نشد، ولی راه افزایشی اسکناس آمریکایی باز باقی ماند.

آماری که هفته گذشته منتشر شد نشان داد قیمتهای مصرفی آمریکا در آوریل از سقف دو درصد تعیین شده توسط بانک مرکزی این کشور عبور کرده است. فعالان بازار هفته جاری به آمارهای اقتصادی کلیدی آمریکا نظیر آمار اشتغال بخش غیرکشاورزی که روز جمعه اعلام می‌شود، متمرکز هستند.

بر اساس گزارش رویترز، مقامات بانک مرکزی آمریکا مکررا اعلام کرده اند انتظار دارند رشد تورم موقتی باشد و اعلام کرده‌‌‌اند تدابیر محرک مالی همچنان ادامه پیدا خواهند کرد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز یازدهم خرداد خرداد ساعت 19، نسبت به دیروز افزایش یافت و 23 هزار و 416 تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4،200 تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش 23 هزار و 495 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 23 هزار و 30 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز، نسبت به دیروز افزایش یافت و در رقم 28 هزار و 611 تومان معامله شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد