پیش بینی بورس فردا دوشنبه 21 شهریور 1401 | بورس فردا چگونه خواهد بود؟

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 21 شهریور 1401 | بورس فردا چگونه خواهد بود؟

بورس امروز به مانند بیشتر یکشنبه‌ها منفی به کار خود پایان داد و شاخص کل بیش از 6 هزار واحد کاهش یافت. باز هم خروج پول حقیقی را شاهد بودیم. در گفتگو با علی عصاری کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.

به گزارش نبض بورس، از گذشته تا امروز یکشنبه به عنوان یکشنبه‌های سرخ شناخته می‌شود و معمولا روزی است که بورس قرمزپوش به کار خود پایان می‌دهد. امروز هم بازار از این امر مستثنی نبود شاخص‌ها همگی به مانند روز شنبه قرمزپوش به کار خود پایان دادند.

شاخص کل 6702 واحد معادل 0.48 درصد عقب نشست و به سطح یک میلیون و 390 هزار و 732 واحدی بازگشت. همچنین شاخص کل هموزن نیز 2544 واحد معادل 0.63 درصد منفی شد و تا سطح 403 هزار و 25 واحدی عقب گرد داشت.

خروج پول حقیقی امروز به 120 میلیارد تومان رسید و ارزش کل معاملات در بورس نیز همچنان زیر 3 هزار میلیارد تومان و حدود دو هزار و 600 میلیارد تومان باقی ماند.

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

علی عصاری کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: با توجه به اینکه هفته را با دو منفی 15 هزار و 6 هزار واحدی شروع کردیم، احتمال می‌رود که این هفته هم دنباله رو هفته گذشته باشد و جا پای هفته گذشته بگذارد و تقریبا اواسط هفته را با کاهش حجم معاملات و ماندن شاخص ساز‌ها در یک نقطه مشخص در بازار طی کنیم.

وی افزود: احتمالا فردا همچنین رویه دنبال خواهد شد و فقط خوش بینانه می‌شود گفت که هم اینکه بازار خیلی ریزش نکند یک حسن برای بازار محسوب می‌شود.

عصاری اظهار داشت: طبیعتا تحرکات خاصی در شاخص ساز‌ها پیش بینی نمی‌شود و همچنان اقبال با سهام کوچک و متوسط است و سهم‌های خاصی از بازار پایه می‌توانند مورد توجه قرار گیرند. اما در شاخص ساز‌ها پیش بینی روند قابل ملاحظه‌ای نمی‌شود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد