گردهمایی بزرگ اقتصادی کشور زیر سقف نمایشگاه تهران

گردهمایی بزرگ اقتصادی کشور زیر سقف نمایشگاه تهران

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از امروز آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) امروز 2 مرداد با حضور هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه ها در محل سایت تهران برگزار شد.

در چهاردهمین دوره از برگزاری این رویداد 90 شرکت داخلی در سالن های 7 و 8، 6 و 9 میزبان متخصصان، فعالان و علاقه مندان حوزه مالی کشور خواهند بود و آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های صنعت مالی را در معرض دید مخاطبان قرار داده اند.

شورای سیاستگذاری این رویداد با حضور همه نهاد های اصلی مالی کشور از جمله وزارت اقتصاد و دارايی، سازمان بورس، بانک مرکزی، نهاد های بانکی، بیمه مرکزی و زیر مجموعه این سازمان تشکیل شده است.

به گزارش گسترش نیوز، جلسات B2B، برگزاری رویدادهای فناورانه مثل فین تک، برگزاری پنل های جانبی برای معرفی استارت اپ ها، برگزاری پنل های انتقال تجربه و حضور اینفوينسرهای فعال در حوزه ی مالی در این پنل ها، کمپین های دیجیتال مارکتینگ و... از جمله برنامه های جانبی این رویداد است.

افزایش دانش و سواد مالی مردم مهم ترین هدف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) عنوان شده است.

گفتنی است این رویداد از امروز تا پنج مرداد و از ساعت 8 الی 15 و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان این حوزه خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد