مردم طی ماه‌های آینده تغییرات رفاهی را احساس می‌کنند

مردم طی ماه‌های آینده تغییرات رفاهی را احساس می‌کنند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شستا زیرمجموعه تامین اجتماعی است و باید با مدیرعامل تامین اجتماعی کار کند و نه وزیر گفت: البته نظارتم را تا پایینترین سطوح سازمانی خواهم داشت، اما شستا باید از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دستور بگیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
حجت عبدالملکی امروز (شنبه20 شهریورماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: بستن روزنه‌های فساد و مقررات‌زدایی را در اولین جلسه وزارتخانه مطرح کردیم و در این زمینه ارزیابی می‌کنیم که حجم فساد باید سه ماه دیگر کمتر شده باشد.

او افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت مردم است و با معیشتی و رفاه مردم در ارتباط است؛ بیش از 50 درصد ارتباط مردم با سازمان تامین اجتماعی است.

این مقام مسيول با تاکید بر اینکه مجموعه صندوق‌های بازنشستگی حق الناس هستند، تاکید کرد: باید با این نگاه مدیریت کنیم که ما امانتدار مردم هستیم، در حالی که با اقداماتی که انجام شده هنوز رضایتمندی مردم در سطح بالایی حاصل نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: انتظار داریم حرکت با قدرت به سمت ارتقای دیجیتالی و کارآمد سازی اقتصادی محقق شود و مجموعه شستا باید پرقدرت‌تر از قبل اداره شود و سنت‌های غلط برچیده شود.

ممنوعیت هزینه‌کرد از امکانات صندوق‌ها برای سازمان مرکزی وزارت تعاون
وی با بیان اینکه روش‌های مدیریتی کار آمد و نوین به رشد مجموعه تامین اجتماعی کمک خواهد کرد، تصریح کرد: ثروت زیادی در صندوق‌ها نهفته است و این‌ها امانت هستند از این رو هزینه کرد امکانات از سوی سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه برای سازمان مرکزی وزارتخانه ممنوع است.

عبدالملکی گفت: در تمام سال‌های بعد از انقلاب و به ویژه سال‌های اخیر، سازمان تامین اجتماعی جزو سازمان‌های پویا بوده است و در 2 سال اخیر کار‌های خوبی در آن انجام شده است.

او با اشاره به انتصاب میرهاشم موسوی، مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: معتقدم این انتصاب، یک انتصاب بسیار کم نظیر و نادر است که در این وزارتخانه اتفاق می‌افتد؛ وی از 12 سال قبل و از آن زمان که وزارت رفاه ادغام نشده بود، پست‌های مدیریتی داشت و از همین خانواده و جریان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: وی یک جوان دانای انقلابی و از مصادیق بارز این تعبیر رهبری است که امیدواریم منشا تحولات بزرگی در مجموعه سازمان تامین اجتماعی باشد.

این مقام مسيول ادامه داد: به تامین اجتماعی عرق دارم، زیرا اولین ورود پدرم به دولت از همین سازمان بود و اینجا را خانه خودمان می‌دانم.

***در این مراسم میرهاشم موسوی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی معارفه شد.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد