پیش بینی افزایش قیمت 18 درصدی این رمزارز

پیش بینی افزایش قیمت 18 درصدی این رمزارز

علیرغم تحرکات ضعیف بایننس کوین طی روزهای اخیر، قیمت این ارز می تواند پس از اصلاح فعلی بازار، تا 18 درصد افزایش قیمت را...

قیمت بایننس کوین در داخل محدوده ای باریک در نوسان بوده و در انتظار انگیزه بیشتر سرمایه گذاران برای افزایش قیمت است. یک جهش سریع از سطح حمایت فوری می‌تواند فرصتی برای حرکت بالاتر و جمع‌آوری نقدینگی در بالاتر از اوج‌های مساوی فراهم کند.

قیمت بایننس کوین از اواخر ژانویه و اوایل فوریه سال جاری میلادی در محدوده ای بین 336 تا 448 دلار در نوسان بوده است. با این حساب، سقف ها و سطوح پشتیبانی به خوبی تثبیت شده اند و قیمت اغلب به محدوده سقف یا کف قیمت می چسبد.

اما در خصوص ریزش و اصلاح اخیر بایننس کوین، علاوه بر شرایط کلی بازار رمز ارزها به ویژه بیت کوین، معمولا دارایی های دیجیتال برای جمع‌آوری نقدینگی باید به کف حمایت خود رسیده و به دنبال آن یک بازیابی سریع در محدوده مخالف انجام می‌شود.

همچنین نکته دیگر در خصوص قیمت بایننس کوین این است که محدوده کف 336 دلار برای اولین بار طی سال جاری در 25 فوریه شکسته شد که نهایتا باعث افزایش 42 درصدی قیمت و قرارگیری آن بالاتر از محدوده 448 دلار شد. به دلیل ماهیت شکننده بازار و وقوع نوسانات بزرگ، قیمت توکن BNB طی هفته های اخیر 19 درصد کاهش یافته و در حال حاضر در منطقه تقاضای 359 تا 377 دلار فرو رفته است.

خروج از این مقاومت احتمالا باعث افزایش 15 درصدی قیمت با اهداف 413 و 432 دلار خواهد شد. در صورت وقوع این سناریو، روند صعودی می تواند تا محدوده 446 دلار افزایش یابد.

این حرکت صعودی در صورت عملیاتی شدن، رشد 18 درصدی قیمت بایننس کوین را به همراه خواهد داشت.

البته باید توجه داشته باشیم که بسته شدن کندل روزانه قیمت زیر محدوده پایین از 336 دلار، تز صعودی قیمت بایننس کوین را باطل می کند. در چنین حالتی، BNB می‌تواند 5% بیشتر سقوط کرده تا سطح پشتیبانی 319 دلاری را دوباره آزمایش کند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد