آخرین آمارها از سامانه سجام

آخرین آمارها از سامانه سجام

بررسی آمار افرادی که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، نشان می‌دهد که تهرانی‌ها همچنان در صدر این لیست قرار گرفته‌اند و بیش از 18 هزار تهرانی، در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، تازه ترین آمارها نشان می‌دهد که در تیر سال جاری، تعداد 89 هزار و 120 ثبت نام از سوی سرمایه‌گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از 112 هزار سهام دار در این ماه به 112 هزار و 263 مورد رسیده است.

بر این اساس، در خرداد سال جاری تعداد ثبت‌نام در سامانه سجام 76 هزار و 214 و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز 101 هزار و 165 مورد بوده است.

استان‌هایی که بیشترین و کمترین ثبت‌نام را داشتند

طبق این گزارش، تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه سجام هر استان حاکی از آن است که پنج استان تهران با 18 هزار و 880 مورد، اصفهان با 6387 مورد، خوزستان با 6253 مورد، کرمان با 6227 مورد و خراسان رضوی با 5789 مورد در صدر بیشترین ثبت‌نام شده‌ها در کل کشور قرار دارند.

از سویی دیگر بر اساس آمارهای منتشر شده، پنج استان ایلام با 555، کهگیلویه و بویراحمد با 564، چهارمحال و بختیاری با 652، خراسان جنوبی با 670 و سمنان با 702 مورد در انتهای لیست کمترین ثبت‌نام شده‌های در بین سایر استان ها قرار دارند.

این درحالی است که در خرداد هم تهرانی‌ها با 16 هزار و 661 مورد در صدر لیست ثبت‌نامی‌ها در سجام ایستاده بودند.

سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» به نشانی WWW.SEJAM.IR ،برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره‌وری در زمینه جمع‌آوری اطلاعات و ارايه خدمات عمومی و مهم‌تر از همه، یکپارچگی سامانه‌های اطلاعاتی شده است.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد