هشدار برای ریزش بیشتر/ تا پاییز انتظاری از رمزارزها نداشته باشید

هشدار برای ریزش بیشتر/ تا پاییز انتظاری از رمزارزها نداشته باشید

جهانتجارت نیوز نوشت: بیت‌کوین در محدوده قیمتی 29 هزار دلار قرار دارد و بسیاری از اندیکاتورها احتمال ریزش بیشتر این ارز دیجیتال را مطرح می‌کنند.

دیروز گزارشی منتشر کردیم که در آن به سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها هشدار دادیم. چون یک صلیب مرگ روی نمودار سه روزه بیت‌کوین ظاهر شد و هر کسی کمی در مودر تحلیل تکنیکال بداند از صلیب مرگ به راحتی عبور نمی‌کند. حالا هم یک تحلیلگر عقیده دارد که کندل‌های Heikin-Ashi خبر از احتمال بالای ریزش بیت‌کوین می‌دهند.

بنجامین کوين، در آخرین جلسه استراتژی خود که به صورت آنلاین و در یوتیوب برگزار شد گفت: کندل‌های Heikin-Ashi روایتی جامع‌تر و دقیق‌تر از ادامه روند بازار دارند. شما در روند صعودی هم کندل قرمز می‌بینید و در روند نزولی هم کندل سبز وجود دارد. اما این کندل‌ها با شما حرف می‌زنند.

«دلیل اینکه ما به کندل‌های Heikin-Ashi نگاه می‌کنیم این است که کندل‌های معمولی داستانی از بازار برای ما ندارند. کندل‌های Heikin-Ashi به کندل‌های قبلی خود وابسته هستند و عملا با بررسی این کندل‌ها سروصدا را از تحلیل خود حذف می‌کنید.»

ریزش ادامه دارد؟

این تحلیلگر در این جلسه استراتژی با تحلیل رفتار نمودار بیت‌کوین در چندین دوره نزولی گذشته به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کرد تا پاییز آینده انتظاری از بیت‌کوین نداشته باشند. همچنین به سرمایه‌گذاران گفت اگرچه سخت است اما تا پاییز ناامید نشوید چون ممکن است اعداد پایین‌تری ببینیم.

«ما باید به شما بگوییم که برای بازار نزولی آماده باشید. فکر نکنید ریزش بیت‌کوین از 69 هزار دلار تا 30 هزار دلار بازار نزولی محسوب می‌شود. بلکه بازار نزولی یعنی بی‌تفاوتی بعد از ریزش سهمگین.»

براساس تحلیل کندل‌های Heikin-Ashi می‌توان استدلال کرد که بازار احتمالا چند ماه دیگر هم روندی نزولی دارد و نمی‌توان از این بازار انتظار زیادی داشت. علاوه بر این برخی از سیگنال‌ها هم نسبت به ریزش بیشتر بازار رمزارزها هشدار می‌دهند.

نمودار ماهانه بیت‌کوین که ریزش‌های چند ماهه را نشان می‌دهد

223227

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد