بیشترین ارزش معاملات سهام (29آبان) / ارزش کل معاملات به کانال چهار هزار میلیاردی بازگشت

بیشترین ارزش معاملات سهام (29آبان) / ارزش کل معاملات به کانال چهار هزار میلیاردی بازگشت

امروز معامله‌گرها 240میلیارد تومان سهام انرژی3 خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و 1.4درصد از کل سهام آسان پرداخت...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و 170میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «انرژی3»، «فولاد»، «شستا»، «شبندر» و «های وب» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل 240میلیارد تومان سهام سایر اشخاص بورس انرژی دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش 140میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه گذاری افتخار سهام (وفتخار) با رشد 41.7درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که 680میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات 370میلیارد تومانی دوم شد و «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 1.4درصد از کل سهام آسان پرداخت پرشین (آپ) معامله شد، 10نماد برتر سهم 27.4درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در پنج سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 38نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد