به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، آلومینیوم المهدی پسازآنکه از مردادماه با عدم فروش مواجه شد و نوع تولید شمش خود را بدون مشتری دید، باید خیلی زودتر عیار کالاهای تولید خود را با بروز سازی بالا میبرد تا مشتری برای آن پیشقدم شود و هرروز بدون معامله و تقاضا را به خود نبیند.
آلومینیوم المهدی در این هفته با درآمدزایی در حدود 125 میلیارد تومان توانست روند نوسانی که از تیرماه بر این شرکت سایه انداخته بود را تا حدی جبران کند.
در معاملات هفته منتهی به 2 مهرماه آلومینیوم المهدی با محصول «شمش 1000P-99» رهسپار بورس کالا شد و با حجم عرضه یک هزار تن به بازار آمد و اتفاقا در دو نوبت تمام عرضهها به فروش رفت.
این آلومینیوم فروش از این محصول خود 67 میلیارد تومان درآمد کسب کرد تا ناکامی هفتهها بدون فروش ماندن را جبران کرده باشد.
از سوی دیگر، دیگر محصول این کارخانه یعنی «شمش 1000p-99.1» نیز با یک هزار تن عرضه همراه بود که در دو نوبت 850 تن از آن مورد استقبال مشتریان قرار گرفت تا همین میزان نیز به معامله ختم شود.
درآمد آلومینیوم المهدی از این بخش نیز 57 میلیارد و 800 میلیون تومان بود.