اعلام اسامی شرکت‌ های انتقالی فرابورس از بازار دوم به اول

اعلام اسامی شرکت‌ های انتقالی فرابورس از بازار دوم به اول

شرکت فرابورس ایران فهرست شرکت‌های انتقالی از بازار دوم به اول و بر عکس را اعلام کرد.

به گزارش بورس نیوز، شرکت فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه‌ای، فهرست شرکت‌های انتقالی از بازار دوم به بازار اول، شرکت‌های انتقالی از بازار اول به بازار دوم و نیز شرکت‌های دارای مهلت به‌منظور احراز شرایط بازار اول این شرکت را اعلام کرد.


  • بیشتر بخوانید: حذف خرید خودکار عرضه‌ اولیه، فرصت یا تهدید؟

براساس این اطلاعیه، در راستای اجرای «دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران» مصوب 25 فروردین 1388 و اصلاحیه‌های بعدی، طبقه‌بندی شرکت‌های پذیرفته شده در بازار‌های اول و دوم این بورس طبق مواد 7 مکرر و 7 مکرر یک آن دستورالعمل صورت گرفت.

شرکت‌های انتقالی از بازار دوم به بازار اول فرابورس عبارت است از:

این اطلاعیه می‌افزاید: به شرکت‌های پذیرفته شده در بازار اول فرابورس که فاقد یک یا تعدادی از شروط هستند، حداکثر تا تاریخ طبقه بندی بعدی، مهلت داده می‌شود تا شرایط ابقا در بازار اول فرابورس را بدست آورند. در صورت عدم احراز این شرایط در تاریخ طبقه‌بندی بعدی، شرکت‌های مذکور به بازار دوم فرابورس منتقل خواهند شد.

این شرکت‌ها عبارتند از:

با توجه به اتمام مهلت اعطا شده به شرکت‌هایی که در بررسی‌های سال 1399 فاقد یک یا تعدادی از شروط ذکر شده در بازار اول بوده و در بررسی‌های سال جاری نیز نتوانسته‌اند شرایط مذکور را احراز کنند، نماد این شرکت‌ها از بازار اول به دوم فرابورس منتقل می‌شود.

این شرکت‌ها عبارتند از:

آخرین اخبار بورس و اقتصاد