دلیل رشد سنگین بیت کوین و ارزهای مجازی در معاملات امروز

دلیل رشد سنگین بیت کوین و ارزهای مجازی در معاملات امروز

به نظر می‌رسد اظهارات یکی از مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از جمله مهم‌ترین دلایل رشد بیت کوین و ارزهای مجازی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از سی ان بی سی، هستر پی‌یرس، یکی از اعضای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شب گذشته طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که این سازمان باید سال‌ها پیش شرایط عرضه صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس بیت کوین یا همان ای تی اف بیت کوین را فراهم می‌کرد.

وی معتقد است که منطق این کمیسیون برای جلوگیری از عرضه ای تی اف بیت کوینی روز به روز رنگ می‌بازد.

وی گفت: این یکی از بزرگ‌ترین و احتمالا متداول‌ترین سوالاتی است که از من پرسیده می‌شود، اما مقاومت بورس آمریکا در برابر عرضه ای تی اف بر مبنای ارزهای مجازی قدیمی شده است. من معتقدم که اگر ما استانداردهای خود را اجرا می‌کردیم، تا الان یک یا چند ای تی اف بر مبنای ارزهای مجازی داشتیم. هر روزی که می‌گذرد منطقی که ما بر مبنای آن دست رد به سینه ای تی اف ارزهای مجازی می‌زدیم، به نظر ضعیف‌تر می‌آید.

پی‌یرس تاکید کرد که اعضای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا رویکردی قدیمی دارند و علاقه‌ای به اتفاقات جدید و مدرن ندارند.

این مقام آمریکایی می‌گوید: طی 10 سال گذشته شاهد بلوغ نسبی بازار جهانی ارزهای مجازی بودیم و به همین دلیل به احتمال زیاد عرضه ای تی اف بیت کوین جواب می‌دهد.

تاکنون شرکت‌های زیادی برای عرضه ای تی اف بیت کوینی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست داده‌اند که تقریبا تمام این درخواست‌ها رد شده است.

به نظر می‌رسد این گونه اظهارات و سیگنال‌های مثبت از بورس آمریکا اصلی‌ترین دلیل رشد سنگین قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی در معاملات امروز بازار بوده است به گونه‌ای که بیت کوین حدود 5 درصد و برخی دیگر از ارزهای مجازی حتی تا 9 درصد افزایش قیمت را در معاملات امروز تجربه کردند.

قیمت بیت کوین هم اکنون 34 هزار و 600 دلار است و این در حالی است که دیروز زیر 33 هزار دلار را هم لمس کرده بود.

انتهای پیام/

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد