مدیرعامل کاغذسازی کاوه از رشد 3 برابری سود عملیاتی شرکت خبر داد

مدیرعامل کاغذسازی کاوه از رشد 3 برابری سود عملیاتی شرکت خبر داد

امیرسامان اسفندیاری در گزارش تفسیری مدیریت، ریسک ناشی از تحریم های ظالمانه برای تامین اقلام مصرفی را بسیار جدی خواند.

به گزارش اقتصادآنلاین، با انتشار گزارش مالی سه ماهه اول سال  1400 بر روی سامانه کدال و پیوست آن – گزارش تفسیری مدیریت – صورت های مالی حسابرسی نشده نماد چکاوه در اختیار عموم قرار گرفت.

امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت با اشاره به نکات بارز این گزارش گفت: رشد 3 برابری سود عملیاتی شرکت، یکی از نکات بارز گزارش 3 ماهه اول سال 1400 است. بر این اساس، سود امسال تا پایان خرداد ماه بالغ بر 40،765 میلیون ریال است در حالیکه در مدت مشابه سال 1399 ، 13،509 میلیون ریال بوده است.

وی درباره آمار فروش ریالی محصولات گفت: فروش کاغذ تست لاینر و فلوتینگ در مدت این گزارش بالغ بر 509،997 میلیون ریال می باشد که در سه ماهه اول سال گذشته بالغ بر 268، 667 میلیون ریال بوده است. همچنین فروش کاغذ قهوه ای در 3 ماهه اول امسال 141،344 میلیون ریال است که در مقایسه با فروش 65،892  میلیون ریالی پارسال، 186 درصد بودجه فصل بهار 1400 را نیز پوشش داده است. با این ترتیب جمع فروش ریالی کاغذسازی کاوه در 3 ماهه اول سال 1400 بالغ بر 651،341 میلیون ریال است که سال گذشته، 334،559 میلیون ریال در سامانه کدال گزارش شده بود.

اسفندیاری در ارتباط با گزارش تفسیری پیوست به گزارش مالی گفت: در این پیوست، به فعالیت های موثر شرکت کاغذسازی کاوه در حوزه های اجتماعی، مبارزه با ویروس کرونا، مدیریت ریسک، تحقیق و توسعه و نیز مبتنی بر تاکیدات شستا، به شفاف سازی موضوعات مالی اشارات دقیقی شده است. همچنین با توجه به مالکیت این شرکت بر پروژه کاغذسازی بیستون، گزارشی از روند اجرایی این پروژه ارايه گردیده است.

عضو هیات مدیره کاغذسازی کاوه همچنین گفت: بدون شک، همدلی و همراهی اعضای محترم هیات مدیره شرکت و حمایت های شستا و هلدینگ سلولزی تامین (تاسیکو) در تداوم موفقیت های سال 1399 نقش پر رنگ و اساسی داشته است و پیشرفت های حاصله در سه ماهه اول سال جاری، نوید بخش سالی موفق برای این شرکت قدیمی و خوشنام صنعت کاغذ کشور است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد