پیشنهاد افزایش 100 درصدی سرمایه شرکت ملی مس ایران

پیشنهاد افزایش 100 درصدی سرمایه شرکت ملی مس ایران

هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران پیشنهاد افزایش 100 درصدی سرمایه این شرکت بورسی را ارايه کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، 5 نفر اعضای هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه هیات مدیره این شرکت در تاریخ 24 مرداد ماه سال جاری اعلام کردند، طرح توجیهی افزایش سرمایه این شرکت از 200 هزار میلیارد ریال به 400 هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته که به منظور تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح‌های توسعه در دست اجرا، جبران بخشی از مخارج سرمایه‌ای انجام شده در شرکت‌های سرمایه‌پذیر و تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت تامین و انتقال آب خلیج‌فارس توسط شرکت تامین سرمایه بانک ملت تهیه شده است در این جلسه مطرح و پس از تصویب مقرر شد به حسابرس بازرس قانونی ارايه شود.

این صورتجلسه به امضای احمد انارکی‌محمدی، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل، سامان مرتاض، احمد افضلی‌نیری، مهدی احرابی، اعضای هیات مدیره شرکت ملی مس رسیده است.


صورت جلسه فملی

در حال حاضر شرکت ملی مس ایران یکی از شرکت‌های بنیادی و بزرگ بازار سرمایه است که با نماد فملی سهام آن در بازار اول بورس معامله می‌شود. ارزش روز بازار به بیش از 287 هزار میلیارد تومان رسیده و قیمت هر سهم فملی امروز 1443 تومان در بازار بورس معامله می‌شود.

ملی مس از جمله شرکتهایی است که سود سالانه سهام را به صورت متمرکز از سامانه سجام برای سهامداران واریز می‌کند،‌آخرین واریزی سود به ازای هر سهم 28 تومان در 17 مرداد به حساب سهامداران واریز شد.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد