اعزام زايران خانه خدا در 20 شهر طبق برنامه صورت می گیرد

اعزام زايران خانه خدا در 20 شهر طبق برنامه صورت می گیرد

آیین بدرقه اولین گروه از زايران سرزمین وحی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه در فرودگاه بین‌المللی‌ امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آيین بدرقه اولین گروه از زايران سرزمین وحی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شامگاه سه‌شنبه دوم خردادماه در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

این مراسم با حضور معاون وزیر و ريیس سازمان هواپیمایی کشوری، معاونان و روسای وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل "هما"، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیرعامل شهرفرودگاهی، فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی، ريیس پلیس فرودگاه‌ها، نماینده ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، ريیس سازمان حج و زیارت، استاندار تهران و سایر عوامل دست‌اندرکار حج مستقر در فرودگاه امام خمینی برگزار شد.

محمد محمدی‌بخش، معاون وزیر و ريیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص برنامه ریزی های چند ماه گذشته این عملیات بزرگ گفت: توجه به ماموریت خطیر خانواده صنعت هوایی کشور جهت انجام این عملیات مهم، برنامه‌ریزی گسترده‌ای با اولویت ایمنی پروازها صورت گرفته و صنعت هوایی کشور در تمام قسمت‌ها اعم از خدمات فرودگاهی، فنی، کیترینگ، خلبانان و مهمانداران، نیروهای امنیتی و همه عوامل دست‌اندرکار این ماموریت مهم، تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا به یاری خداوند سربلند از این تکلیف، بیرون بیایند.

ريیس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه به گستره وسیع این عملیات اشاره کرد و گفت: اعزام زايران علاوه بر فرودگاه امام خمینی (ره) از 20 فرودگاه کشور نیز انجام خواهد شد و این گستردگی عملیات، نیازمند هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیقی است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد