اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(17خرداد) / فولاد مبارکه به کانال 1000تومان برگشت

اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(17خرداد) / فولاد مبارکه به کانال 1000تومان برگشت

سهام فولاد مبارکه اصفهان در اولین روز معاملاتی هفته به رشد خود ادامه داد و تاثیر مثبت قابل توجهی بر شاخص کل گذاشت.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مانند دو روز کاری گذشته سبز‌پوش شد و حدود 1.7 درصد رشد کرد. همچنین «فولاد» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«فولاد» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده 1000تومان آغاز کرد. قیمت خرید و فروش این سهام روندی نوسانی در پیش گرفت و در نهایت در محدوده 995تومان به کار خود پایان داد. گفتنی است این نماد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت(1245واحد). همچنین فلزات اساسی در بازار امروز بیشترین خروج پول افراد حقیقی را از آن خود کردند.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد 10,000ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود 1.6درصد افزایش یافته است. همچنین بیش از 75میلیون برگه سهم در دست معامله‌گران دست به دست شد. این نماد روز بعدی معاملاتی خود را با 10,010ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فولاد» حدود 76میلیارد تومان ثبت شد. همچنین 78درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و 22درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود 50میلیون برگه سهم(66درصد) را اشخاص حقیقی و 25میلیون برگه سهم(34درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد