بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ رشد خرید حقوقی‌ها؛ حمایت یا فرصت خروج؟

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بازار سهام/ رشد خرید حقوقی‌ها؛ حمایت یا فرصت خروج؟

افراد حقیقی در بورس امروز 835میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام شپنا ب...

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود 835میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و 650میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 43درصد یعنی هزار و 150میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 31درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «فلزات اساسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «کاشی و سرامیک» و «اطلاعات و ارتباطات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شپنا»، «وپاسار» و «شبندر» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «کسعدی»، «اعتلا» و «شفا» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری پالایش نفت اصفهان حدود 75میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی کاشی سعدی با برتری حدود 15میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 17نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 135نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 80میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 880میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد