پیش‌بینی قیمت طلا امروز 25 بهمن 99

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 25 بهمن 99

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد روز پنجشنبه 23 بهمن ماه، یک میلیون و 164 هزار و 900 تومان معامله شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد روز پنجشنبه 23 بهمن با 25,100 تومان افزایش، یک میلیون و 164 هزار و 900 تومان معامله شد. امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گفته سید محمود فضل آذر شربیانی، بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، به دلیل کاهش میزان تقاضا، تولید مصنوعات طلا در یک سال گذشته حدود 75 درصد کاهش یافته است. اکنون هم با توجه به نوسان انس جهانی طلا و افزایش قیمت دلار در روزهای پایانی سال، پیش‌بینی می‌شود طلا در هفته پایانی بهمن ماه دوره باثباتی را طی نکند.

در این مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: رشد دلار موجب شد سکه تمام بهار آزادی نیز در هفته گذشته سیر افزایشی داشته باشد و از کانال‌های مهمی عبور کند. سکه روز دوشنبه کانال 11میلیون تومانی را با قدرت فتح کرد و در محدوده 11 میلیون و 400 هزار تومان قرار گرفت.

روز سه‌شنبه این فلز گران‌بها با 150 هزار تومان رشد به بهای 11 میلیون و 550 هزار تومان رسید و روز پنج‌شنبه به کانال 11 میلیون و 900 هزار تومانی رفت. در صورتی که رشد قیمت دلار ادامه پیدا کند، سکه در روز شنبه می‌تواند وارد کانال 12 میلیون تومانی شود. البته فلز گران‌بهای داخلی می‌تواند در ابتدای هفته تحت تاثیر فشار اونس طلا نیز قرار بگیرد.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد