توقف 4.5 ساعته پرواز در فرودگاه‌های تهران‌

توقف 4.5 ساعته پرواز در فرودگاه‌های تهران‌

روز دوشنبه 29 فروردین، پروازهای مسافری، باری، آموزشی و تفریحی در فرودگاه‌های امام‌خمینی(ره)، مهرآباد، پیام و سایر فرودگاه‌های واقع در TMA تهران، از ساعت 7 تا 11:30 انجام نمی‌شود.

‌به‌ گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مسعود نیک‌بخت، معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: رژە هوایی نیروهای مسلح که نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، با هماهنگی نزدیک فیمابین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام می‌شود.

وی افزود: به‌ همین منظور و در جهت حفظ ایمنی پروازهای شرکت کننده در رزمایش و دیگر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA تهران (شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) ، پیام و غیره) از ساعت 7 تا 11:30 روز 29 فروردین (غیر از پروازهای شرکت کننده در رزمایش) بسته اعلام شده است.

نیک بخت افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی بین المللی، به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده است که در این ساعات، پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.

مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن 199 و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن 0215100118 تماس بگیرند و یا به‌ سایت www.ikac.ir مراجعه کنند.

طبق اطلاعیه فرودگاه امام خمینی(ره) با عنایت به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در روز 29 فروردین‌ماه در محل حرم مطهر امام خمینی (ره) در نزدیکی آزادراه تهران-قم، نشست و برخاست هواپیما‌ها در شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) از ساعت 07:00 تا 11:30 انجام نمی‌شود در این بازه زمانی کانترهای پذیرش مسافر فعال بوده و مسافران پروازها پذیرش می شوند‌.

در این بازه زمانی بر اساس پیش‌بینی‌ها آزادراه تهران_ قم نیز بار ترافیکی سنگینی خواهد داشت از همه هموطنان، مسافران، کارکنان شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه و کرو پروازی درخواست می‌شود در روز دوشنبه 29 فروردین‌ ماه 1401 ضمن اطمینان از ساعت دقیق پرواز از مسیرهای جایگزین برای رسیدن به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) استفاده کرده و حداقل سه ساعت قبل‌از ساعت پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد