اگر سهام فملی دارید، بخوانید (14فروردین)/ ملی صنایع مس ایران به صف فروش نشست

اگر سهام فملی دارید، بخوانید (14فروردین)/ ملی صنایع مس ایران به صف فروش نشست

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در اولین روز هفته دو درصد افت کرد. همچنین فملی با صف فروش 25میلیونی به معاملات خود پایان داد.
برای مشاهده آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران، اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«فملی» معاملات این هفته خود را با صف فروش هفت میلیونی آغاز کرد. تا نیمه معاملات حجم این صف به 40 میلیون نیز رسید اما رفته رفته از حجم آن کاسته شد تا در ساعت 12و 30دقیقه با صف فروش 25میلیونی به معاملات خود پایان داد. سهام فملی برای پنجمین روز متوالی کاری با افت قیمت مواجه شد. همچنین این نماد در اولین روز هفته با تاثیر 12,560واحدی دومین نماد تاثیرگذار در افت شاخص ظاهر شد.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران در آخرین معاملات خود، عدد 12,560ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین‌ با جابجایی حدود 30میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,560ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «فملی» به 38میلیارد تومان رسید. همچنین 30درصد از سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ را حقیقی‌ها و 70درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 28میلیون برگه سهم (92درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد دو میلیون سهم (8درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد