تحلیل نماد خودرو در بورس، محدوده حمایت خودرو کجاست؟

تحلیل نماد خودرو در بورس، محدوده حمایت خودرو کجاست؟

نماد خودرو نیز به مانند سایر نمادهای بزرگ بازار در ابتدای اجرای دامنه نوسان نامتقارن معاملات مثبتی را پشت سر گذاشت اما چند روز بعد از اجرا به صف فروش نشست. روند خودرو در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟ نقطه ورود کجاست؟

به گزارش نبض بورس، خودرو به دنبال هیجان ناشی از اعمال قانون دامنه نامتقارن در بازار برای چند روز معاملات روان و مثبتی داشت و بعد از آن قفل در صف فروش فروش شد تا اینکه طی چند روز اخیر با اینکه چندباری سعی شد صف فروش سهم جمع شود، اما همچنان صف فروش سهم پابرجاست. روز گذشته نیز با اینکه در ابتدای بازار سهم با جمع آوری صف فروش آغاز کرد، اما در ادامه و خیلی زود دوباره به صف فروش نشست و تا پایان بازار صف فروش باقی ماند و با منفی 1.6 درصد پایانی منفی بسته شد.

نقطه ورود مناسب به خودرو کجاست؟
 

قیمت خودرو بر روی نمودار بسیار نزدیک به محدوده حمایتی خود در 230 تومان است لذا در روز‌های آتی با رسیدن قیمت به این محدوده انتظار واکنش مثبت و اقبال خریداران به سهم در کوتاه مدت می‌رود. از طرفی دیگر RSI نیز کم کم دارد به محدوده حمایتی بر روی خط روند صعودی می‌رسد لذا می‌توان نتیجه گرفت که سهم به لحاظ نموداری به موقعیت کم ریسکی می‌رسد.
برای میان مدت باید به انتظار نشست و دید که محدوده حمایتی 230 تومان محفوظ می‌ماند و اگر قیمت در مدار صعود قرار گرفت هنگامی می‌توان گفت که برای خرید مناسب است که بتواند از سد خط روند نزولی عبور کند.

 
 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد