اخبار موثر بر معاملات بورس امروز 20 مهر

اخبار موثر بر معاملات بورس امروز 20 مهر

با وجود آنکه دیروز شاخص مثبت بود اما فقط هزار واحد رشد کرد و در پایان بازار در کانال یک میلیون و 457 هزار واحد قرار گرفت. امروز کدام خبرها در بازار سهام موثر هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، با وجود آنکه دیروز شاخص مثبت بود اما فقط هزار واحد رشد کرد و در پایان بازار در کانال یک میلیون و 457 هزار واحد قرار گرفت. امروز کدام خبرها در بازار سهام موثر هستند؟

_ وزیر نیرو در مورد قیمت آب و برق گفت که اکنون هیچ برنامه‌ای برای افزایش تعرفه قیمتی آب و برق در دستور کار این وزارتخانه قرار ندارد.

_ به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، این وزارتخانه برای رشد بالای 10 درصد در حوزه صنعت و معدن برنامه‌ریزی کرده که یکی از اهرم‌های این سرمایه‌گذاری، تولید پایدار برق است._ ريیس شورای رقابت با اشاره به تلاش خودروسازان برای حذف قرعه کشی خودرو گفت: با توجه به اختلاف که بین قیمت کارخانه و قیمت بازار وجود دارد و این حجم بالای متقاضیان و عرضه محدود، قرعه‌کشی روش مناسب و تصمیم شورا بوده است.

_ معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت می‌گوید در صورت کاهش تنش‌ها میان ایران و عربستان سعودی، صادرکنندگان ایرانی می‌توانند سهمی قابل قبول از بازار این کشور در اختیار بگیرند.

_ اونس جهانی طلا در بازار روز گذشته به 1752 دلار کاهش یافت. قیمت طلا 18 عیار در بازار دیروز به یک میلیون و 140 هزار تومان رسید.

_ قیمت دلار در بازار آزاد دیروز به قیمت 27 هزار و 590 افزایش یافت. دلار در صرافی ملی روز گذشته 26892 اعلام شد.

_ تازه‌ترین گزارش بانک جهانی از شرایط اقتصاد ایران گویای آن است که اقتصاد ایران در نیمه دوم سال 2020 از رکود دوساله اقتصادی خارج شود.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد