اگر سهام برکت دارید، بخوانید (27اسفند)/ بازدهی برکت در یک سال اخیر چقدر بود؟

اگر سهام برکت دارید، بخوانید (27اسفند)/ بازدهی برکت در یک سال اخیر چقدر بود؟

در پایان معاملات بورس امروز سهام برکت حدود دو درصد افت کرد. این نماد علی رغم رشد 17هزار واحدی شاخص کل، بازار را با صف فروش ترک کرد. بازدهی یک ساله این نماد 268درصد...
برای اطلاع از آخرین اخبار بورسی اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه دارویی برکت با افت 1.7درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«برکت» دقایق ابتدایی بازار را متعادل و در محدوده قیمتی 3400تومان آغاز کرد. اما برخلاف ادامه‌دار شدن روند صعودی شاخص کل، مانند روز گذشته به صف فروش نشست. دو مرتبه این صف برچیده شد اما طولی نکشید که سهامداران دوباره برای فروش صف کشیدند. در نهایت این نماد آخرین روز بورس 99 را با صف فروش هشت میلیونی ترک کرد. گفتنی است سهام گروه دارویی برکت در طی یک سال اخیر، بازدهی 268درصدی کسب کرده است.

سهام شرکت گروه دارویی برکت در آخرین معاملات خود، عدد 33,870ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی 47میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 33,970ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «برکت» به رقم 160میلیارد تومان رسید. همچنین 91درصد خریداران سهام برکت حقیقی‌ها و 9درصد حقوقی‌ها بودند. از طرف دیگر، 46میلیون برگه سهم (98درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد هزار سهم (2درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد