پیش بینی قیمت سکه / 7 تیر

پیش بینی قیمت سکه / 7 تیر

برخی فعالان باور دارند در صورتی که اسکناس آمریکایی کاهش پیدا کند سکه امامی ممکن است به سوی حمایت 13 میلیون و 800 هزار...

سکه در مسیر نزولی قرار گرفته و تنها در نقاط حمایتی، توقف های کوتاهی را انجام داده است. این فلز گران بها که دو روز قبل تا حمایت 14 میلیون و 800 هزار تومان پایین رفته بود، روز دوشنبه به سوی حمایت بزرگتر 14 میلیون و 200 هزار تومان حرکت کرد.

تحلیل گران فنی باور دارند در صورت از دست دادن حمایت 14 میلیون و 200 هزار تومان، سکه به صورت کوتاه مدت با خروج خریداران بزرگ مواجه خواهد شد.

قیمت این خودرو افتاد

ارزش ذاتی سکه امامی  نیز دچار افت قابل ملاحظه ای شده و تا مرز 13 میلیون تومان پایین رفته است. حباب این فلز گران بها  نیز تا محدوده 9 درصد افت کرده است و در صورت ادامه افت قیمت دلار، احتمال می رود که فلز گران بهای داخلی نیز افت بیشتری را تجربه کند.

برخی فعالان باور دارند در صورتی که اسکناس آمریکایی کاهش پیدا کند سکه امامی ممکن است به سوی حمایت 13 میلیون و 800 هزار تومان حرکت کند. فلز گران بهای داخلی از سوی اونس طلا نیز چندان مورد حمایت واقع نشده است، چرا که طلای جهانی نتوانسته است به سوی مقاومت هزار و 850 دلار حرکت کند و بیشتر در محدوده هزار و 820 دلار نوسانات خود را صورت داده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد