کاهش تولید و فروش شگویا در اردیبهشت/ درآمد عملیاتی شگویا 13درصد افت کرد

کاهش تولید و فروش شگویا در اردیبهشت/ درآمد عملیاتی شگویا 13درصد افت کرد

در اردیبهشت ماه سال 1400، پتروشیمی تندگویان با فروش 47هزار و 240تن از محصولات خود، بیش از هزار و 370میلیارد تومان درآمد کسب کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ پتروشیمی تندگویان در دومین ماه سال 1400، بیش از 76هزار و 570تن از محصولات پتروشیمی تولید کرد که این مقدار نسبت به ماه گذشته، 32درصد و نسبت به اردیبهشت 99، هفت درصد کاهش یافته است. گفتنی است در این مدت گرید بطری از محصولات پتروشیمی تندگویان 47درصد از تولید شگویا را خود اختصاص داده است. 

مقدار فروش پتروشیمی تندگویان در اردیبهشت ماه با 17درصد کاهش نسبت به ماه گذشته به 47هزار و 240تن رسید. این در حالیست که این رقم نسبت به اردیبهشت 99، 20درصد افزایش یافته است. به این ترتیب شگویا از فروش محصولات خود در اردیبهشت ماه، بیش از هزار و 370میلیارد تومان درآمد کسب کرد. این رقم نسبت به فروردین ماه گذشته حدود 13درصد کاهش یافته است اما در مقایسه با اردیبهشت 99، 256درصد رشد کرده است. همچنین فروش گرید بطری با رشدی 22درصدی نسبت به ماه گذشته، درآمدی 770میلیارد تومانی برای پتروشیمی تندگویان به ارمغان آورد و 56درصد از درآمد این ماه شگویا را به خود اختصاص داد. 

نرخ‌های فروش محصولات شگویا نیز در این ماه تغییراتی را تجربه کردند. نرخ فروش اسید ترفتالیک خالص با هشت درصد رشد، بیشترین تغییر را شاهد بود و به حدود 20هزار تومان به ازای هر کیلوگرم رسید. همچنین نرخ‌های فروش گرید الیاف و گرید بطری نیز به ترتیب یک و هفت افزایش را ثبت کردند. با این وجود نرخ فروش نخ pov، سه درصد کاهش یافت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد