بیشترین ارزش معاملات سهام (26تیر) / شپنا با اقتدار صدرنشین ارزش معاملات شد

بیشترین ارزش معاملات سهام (26تیر) / شپنا با اقتدار صدرنشین ارزش معاملات شد

امروز معامله‌گرها 470میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده های نفتی تعلق داشت و 14.1درصد از کل...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود 6هزار و 700میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «شتران»، «لطیف»، «شبریز» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل 470میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت تهران پس از معاملاتی به ارزش 210میلیارد تومان دوم شد و سهام محصولات کاغذی لطیف نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام تابان نیرو سپاهان (تابا) با افت 40درصدی قیمت پس از بازگشایی کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده های نفتی» تعلق داشت به طوری که 860میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات 610میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 14.1درصد از کل سهام محصولات کاغذی لطیف معامله شد، 10نماد برتر سهم 26.7درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 11سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 38نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد