بیشترین ارزش معاملات سهام(17خرداد) / غکورش بالاخره شپنا را از صدر ارزش معاملات کنار زد

بیشترین ارزش معاملات سهام(17خرداد) / غکورش بالاخره شپنا را از صدر ارزش معاملات کنار زد

امروز معامله‌گرها 460میلیارد تومان سهام صنعت غذایی کورش خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و 3.9درصد از کل سهام غکورش...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و 510میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «غکورش»، «شپنا»، «خودرو»، «شتران» و «فملی» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز معاملاتی هفته معادل 460میلیارد تومان سهام صنعت غذایی کورش دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش 160میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران‌ خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) با افت 26درصدی و سهام پخش هجرت با افت 20درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که 440میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات 310میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 3.9درصد از کل سهام غکورش معامله شد، 10نماد برتر سهم 33.8درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در دو سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 28نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد