عکس | شاهکار جدید مرسدس بنز؛ تلفیق زیبایی و قدرت

عکس | شاهکار جدید مرسدس بنز؛ تلفیق زیبایی و قدرت

فناوریمرسدس بنز C63 S E-Performance در دو مدل سدان و استیشن رونمایی شد.مرسدس بنزی که می تواند لقب قدرتمندترین و سریع‌ترین خودروی کامپکت دنیا را یدک بکشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از نظر ظاهری با یک خودروی کاملا پرفورمنس و اسپرت طرف هستیم.جزيیات مشکی رنگ به قسمت پایینی سپر جلو اضافه شده و با جلوپنجره مشکی رنگ AMG هماهنگ شده است. بنز سعی کرده جلوپنجره خودرو کشیده و باریک باشد که با شکل چراغ هم هماهنگ شود.

بیشتر بخوانید:
  • عکس | شاسی بلند جدید و اسپرت چری در راه روسیه و ایران

در نمای بغل C63 رینگهای بزرگ شاخهای شکل به اسپرتتر شدن خودرو کمک بسیار کرده اند.پایین دریچهی هوای کوچک روی گلگیر،نوشتهی Turbo E-Performance به چشم می‌خورد.

قسمت عقب خودرو با اضافه شدن دو اگزوز دوبل و دیفیوزر مشکی رنگ بسیار زیباتر شده است.نوشته قرمز رنگ C63 S در کنار لوگوی مشکی رنگ AMG نشان‌دهنده تمایز این خودرو با نسخه استاندارد است.

فضای داخلی C63 با تریم فیبرکربن و صندلی‌های پرفورمنس ای ام جی و همچنین فرمان اسپرت با ترکیب چرم و آلکانترا آراسته شده است.

برویم سراغ اصل مطلب؛قلب تپنده این خودرو با وجود کوچک بودن،اما بسیار قدرتمند است.پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ در کنار یک موتور الکتریکی،نیروگاه این خودرو را تشکیل می‌دهند.این موتور کوچک توانایی تولید 680 اسب‌بخار قدرت (476 اسب‌بخار پیشرانه بنزینی+204 اسب‌بخار پیشرانه الکتریکی) را داراست! گشتاور این خودروی پلاگین هیبرید 1020 نیوتون متر اعلام شده است!

شتاب صفر تا صد هر دو مدل 3.4 ثانیه و حداکثر سرعت مدل سدان 280 کیلومتر و مدل استیشن 270 کیلومتر بر ساعت است.گیربکس 9 سرعته اتوماتیک است.

پیشرانه الکتریکی محور عقب را به حرکت در می آورد؛اما پیشرانه بنزینی هر چهارچرخ را به حرکت در می‌آورد که مربوط به همان سیستم 4Matic است.امکانات جدیدی مثل فرمانپذیری محور عقب و همچنین کمک فنر تطبیقی هم به خودرو اضافه شده است.

وزن این خودرو 2036 کیلوگرم است و قیمت آن احتمالا در بازهی 80 تا 110 هزار دلار باشد.

5858

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد