پیش‌بینی قیمت طلا فردا 9 اردیبهشت 1400/ کاهش قیمت طلا ادامه دارد؟

پیش‌بینی قیمت طلا فردا 9 اردیبهشت 1400/ کاهش قیمت طلا ادامه دارد؟

بهای هر اونس طلا در بازار جهان امروز 13 دلار کاهش یافت و در بازار ایران هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته با 8 هزار تومان افزایش به 995 هزار تومان رسید. ريیس اتحادیه طلا با اشاره به کاهش سطح داد و ستدها پیش‌بینی می‌کند که فردا قیمت طلا اندکی نزولی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، هر اونس طلا امروز با 13 دلار کاهش در کانال یک هزار و 768 دلار معامله شد و بهای هر گرم طلای 18 عیار همچنان زیر یک میلیون تومان معامله شد.

ريیس اتحادیه طلای تهران درباره وضعیت بازار طلا به تجارت‌نیوز گفت: آرامش در بازار طلا حکم‌فرماست و البته معاملات بازار طلا کاهشی است. با وجود این ما نسبت به ثبات قیمت طلا رضایت داریم و امیدواریم با تدوام ثبات قیمت‌ها این بازار رونق پیدا کند.

ابراهیم محمدولی درباره احتمال تمدید تعطیلی بازار طلا هم گفت: هنوز اطلاعیه رسمی به ما داده نشده است اما زمزمه‌هایی مبنی بر تمدید محدودیت‌ها به گوش می‌رسد و احتمالا هفته آینده بازار طلا تعطیل است.

کاهش طلا ادامه‌دار است؟

ريیس اتحادیه طلا درباره تحلیلش از وضعیت فردای بازار طلا هم گفت که چنانچه کاهش قیمت دلار و انس جهانی تداوم داشته باشد، طلا و سکه فردا دوباره ارزان می‌شود.

گفتنی است امروز هر گرم طلا 18 عیار با 8 هزار تومان افزایش به 995 هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با 9 هزار تومان کاهش با قیمت 10 میلیون تومان معامله شد.

همچنین نیم سکه با 50 هزار تومان کاهش به قیمت پنج میلیون و 500 هزار تومان فروخته شد. ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر ماند و با قیمت سه میلیون و 600 هزار تومان و دو میلیون تومان معامله شد.

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی قیمت طلا فردا 8 اردیبهشت 1400/ سکه 9 میلیون تومان می‌شود؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد