یک کریکت باز قدیمی نماینده تجاری انگلیس در استرالیا شد

یک کریکت باز قدیمی نماینده تجاری انگلیس در استرالیا شد

کاپیتان سابق تیم کریکت انگلیس حالا به عنوان نماینده تجاری این کشور به استرالیا فرستاده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک، یال بوتهام، بازیکن قدیمی کریکت انگلیس که قبلا در لیگ استرالیا بازی می‌کرد، حالا به عنوان نماینده تجاری انگلیس دوباره راهی اقیانوسیه شده است. رابطه بوتهام با استرالیایی‌ها به دهه 1990 و زمانی که وی در آنجا کریکت بازی می‌کرد باز می‌گردد.

لیز تراس، وزیر بازرگانی انگلیس در تويیتر نوشت که روی کار آمدن بوتهام باعث می‌شود در استرالیا شاهد رو آمدن فعالیت‌های تجاری انگلیس باشیم و در قالب تفاهم تجاری تاریخی که در ماه ژوين بین دو کشور بسته شد فرصت‌های دو طرف به حداکثر برسد.

تراس در بیانیه خود آورده از طریق افزایش صادرات، ترویج سرمایه‌گذاری و ایجاد ارزش افزوده و مشاغل با درآمد بالا، نماینده تجاری ما کمک خواهد کرد که اقتصاد خود را بهتر از دوران پیش از کرونا بسازیم و این مساله تضمین‌کننده آن است که تمام بخش‌های اقتصاد انگلیس قرار است از استراتژی تجاری ما سود ببرند.

نکته جالب اینجاست که کمیسر عالی استرالیا یا همان سفیر کامبرا در کشورهای مشترک‌المنافع می‌گوید که کشورش منتظر بازگشت این کریکت‌باز 65 ساله به استرالیا در لباس جدیدش است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد