افت دسته‌جمعی بازارها در هفته‌ای که گذشت/ کدام بازار افت کمتری کرد؟

افت دسته‌جمعی بازارها در هفته‌ای که گذشت/ کدام بازار افت کمتری کرد؟

بازارها در هفته‌ای که گذشت با افت مواجه شدند و بین بازارهای طلا، ارز و بورس افت یکسانی داشتند و بازار ارز و دلار کمترین افت را نسبت به دیگر بازارها داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازارها در هفته‌ای که گذشت با افت مواجه شدند و بین بازارهای طلا، ارز و بورس افت یکسانی داشتند و بازار ارز و دلار کمترین افت را نسبت به دیگر بازارها داشت.

طلا

طلا در این هفته با 32 هزار تومان کاهش قیمت برای هر گرم، افت 2٫7 درصدی را ثبت کرد.

براساس داده‌های شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت طلای 18 عیار در پیش از شروع این هفته یک میلیون و 183 هزار تومان بود و در پایان روز کاری پنجشنبه معامله هر گرم طلا را به قیمت یک میلیون و 151 هزار تومان خرید و فروش کردند.

سکه

سکه امامی نیز هم‌پا با طلا افت قیمت داشت و 2٫5 درصد افت کرد.

قیمت سکه امامی در صبح روز شنبه و پیش از آغاز به کار بازار 12 میلیون و 827 هزار تومان بود، اما تا پایان هفته 306 هزار تومان افت را تجربه کرد. براساس آخرین معاملات روز پنجشنبه قیمت هر عدد سکه طرح جدید 11 میلیون و 887 هزار تومان است.

بورس

شاخص کل بورس که در پایان هفته قبل روی سطح یک میلیون و 526 هزار واحدی قرار داشت در این هفته 38 هزار واحد پایین آمد.

طبق آمارهای سازمان بورس و اوراق بهادار، شاخص کل بورس در این هفته 2٫5 درصد افت کرده و با ایستادن روی سطح یک میلیون و 488 هزار واحدی به کار خود در هفته چهارم پایان داده است.

دلار

شاخص بازار ارز نیز در این هفته افت کرد اما کمتر از سه بازار دیگر.

صرافی ملی آخرین قیمت دلار را در هفته سوم شهریور 27 هزار و 827 تومان اعلام کرد. در این هفته با کاهش 377 تومانی معادل 1٫3 درصد افت ارزش داشت.

آخرین نرخ دلار در پایان ساعات کاری پنجشنبه 27 هزار و 450 تومان بود.

برای اطلاع از قیمت‌های بازارهای طلا، سکه، دلار و … روی لینک «قیمت‌ها» کلیک کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد