قیمت قزل‌آلا در میادین کاهش یافت؛ آخرین قیمت

قیمت قزل‌آلا در میادین کاهش یافت؛ آخرین قیمت

قیمت انواع ماهی قزل‌آلا در میادین میوه و تره‌بار بیش از 3 هزار تومان کاهش یافت. براساس تازه‌ترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که از صبح پنجشنبه در میادین میوه و تره‌بار تهران اعمال شد، قیمت انواع ماهی قزل‌آلا در این مراکز 3.200 تومان کاهش یافت و ماهی سفید نیز بعد از چندین ماه در نرخنامه میادین قیمت‌گذاری شد.

روزنامه همشهری: قیمت انواع ماهی قزل‌آلا در میادین میوه و تره‌بار بیش از 3هزار تومان کاهش یافت. براساس تازه‌ترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که از صبح پنجشنبه در میادین میوه و تره‌بار تهران اعمال شد، قیمت انواع ماهی قزل‌آلا در این مراکز 3.200تومان کاهش یافت و ماهی سفید نیز بعد از چندین ماه در نرخنامه میادین قیمت‌گذاری شد. هر کیلو ماهی سفید که در ماه‌های گذشته خبری از آن در نرخنامه میادین نبود حالا 110هزار تومان نرخ‌گذاری شده که گرچه قیمت بالایی است اما در مقایسه با فروشگاه‌های پروتيینی سطح شهر دست‌کم 30هزار تومان پایین‌تر است.

اما جزيیات کاهش قیمت ماهی قزل آلا در میادین به این شرح است که هر کیلوگرم قزل‌آلای تازه رنگین کمان از 78هزار تومان به 74.800تومان، قزل‌آلای تازه گوشت نارنجی از 80هزار تومان به 76.800تومان و قزل‌آلای زنده از 88هزار تومان به 84.800تومان کاهش خواهد یافت. براساس این گزارش، قیمت سایر آبزیان در میادین نسبت به نرخنامه پیشین ثابت مانده که ازجمله هر کیلوگرم ماهی آمور 55هزار تومان، بیگ‌هد 35هزار تومان، تیلاپیا 44هزار تومان، روهیتا 60هزار تومان، فیتوفاگ 33هزار تومان و هر کیلو ماهی کپور با قیمت 44هزار تومان عرضه می‌شود. قیمت بیشتر انواع ماهی‌ها در نرخنامه هفته پایانی آذرماه هم همین بود اما در مقایسه با اوایل پاییز بعضی از ماهی‌های عرضه شده در میادین گران‌تر شده‌اند، که این اختلاف قیمت را می‌توانید در جدول زیر دنبال کنید. میگوی تازه مخلوط نیز با قیمت هر کیلوگرم 120هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد که نسبت به یک‌سال پیش 40درصد رشد داشته است.

بررسی روند یکساله قیمت انواع ماهی در میادین میوه و تره بار تهران حاکی از آن است که در یک‌سال گذشته قیمت انواع ماهی 35درصد رشد داشته و قزل‌آلا در صدر این افزایش نرخ بوده است. از ابتدای پاییز سال گذشته قزل‌آلای رنگین‌کمان (زنده) 50درصد، قزل‌آلای رنگین‌کمان (صید شده) 49درصد، قزل‌آلای گوشت نارنجی (زنده) 47.5درصد و قزل‌آلای گوشت نارنجی (صید شده) 46درصد، گران شده است.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد