پیش قیمت محبوب ترین ارزهای دیجیتال

پیش قیمت محبوب ترین ارزهای دیجیتال

روز گذشته و همزمان با تعطیلات مربوط به روز استقلال ایالات متحده، بازار ارزهای دیجیتال وضعیت نسبتا ثابتی داشت. اگرچه...

به گزارش وبسایت کوین‌تلگراف، در همین حال، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران کریپتو منتظر سرنخ‌هایی از بازارهای سهام ایالات متحده و دلار آمریکا هستند. طبق گزارش‌ها، ضریب همبستگی بیت کوین با دلار در هفته منتهی به 3 جولای به 0٫77 زیر صفر سقوط کرد که پایین‌ترین سطح آن در 17 ماه گذشته است. به گفته تحلیلگران، هرگونه ضعف در بازار دلار می‌تواند برای بیت کوین و در نتیجه، بازار کریپتو مفید باشد.

در چند روز گذشته، دوج کوین در محدوده متحرک نمایی 20 روزه (0٫067 دلار) معامله می‌شود. این نشان می‌دهد که گاوها چون انتظار صعود به سطوح قیمتی بالاتر را دارند، در حال خرید در نزول‌های روزانه هستند.

شیب متحرک نمایی 20 روزه در حال صاف شدن بوده و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به نقطه میانی قرار دارد که نشان می‌دهد فشار فروش ممکن است در حال کاهش باشد. اکنون گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای میانگین متحرک ساده (SMA) 50 روزه (0٫07 دلار) برسانند و اولین مقاومت در مسیر صعودی، یعنی 0٫08 دلار را به چالش بکشند. اگر آنها این مقاومت را با موفقیت پشت سر بگذارند، جفت DOGE/USDT می‌تواند تا 0٫1 دلار صعود کند.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی یا متحرک ساده (SMA) 50 روزه کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس ها با قدرت از میانگین‌های متحرک دفاع می‌کنند. در چنین شرایطی، فروشندگان سعی خواهند کرد قیمت دوج کوین را به زیر 0٫06 دلار سوق دهند و کنترل بازار را به دست بگیرند.

در چند روز اخیر، شیبا در نزدیکی سطح روانی 0٫00001 دلار معامله شده است. این نشان می‌دهد که گاوها در حال تلاش برای تشکیل یک کف بالاتر در نزدیکی این حمایت هستند.

شیب متحرک نمایی 20 روزه (0٫00001013 دلار) ثابت است و RSI نزدیک به نقطه میانی قرار دارد که نشان‌دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر قیمت به بالای متحرک ساده (SMA) 50 روزه (0٫00001045 دلار) برسد، جفت SHIB/USDT می‌تواند تا 0٫000012 دلار صعود کند. این سطح ممکن است به عنوان یک مانع قوی عمل کند، اما اگر از میان برداشته شود، قیمت شیبا تا 0٫000014 دلار افزایش خواهد یافت.

برعکس، اگر قیمت از میانگین‌های متحرک کاهش یابد، خرس‌ها سعی خواهند کرد این جفت ارز را به زیر 0٫000009 دلار سوق دهند. اگر آنها موفق شوند، شیبا ممکن است حمایت بحرانی 0٫000007 دلاری را مجددا آزمایش کند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد