حضور قدرتمند شرکت های دانش بنیان ایران در نمایشگاه استانبول

حضور قدرتمند شرکت های دانش بنیان ایران در نمایشگاه استانبول

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، تجاری موسیاد در استانبول میزبان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است که از تاریخ 11 تا 14 آبان در ترکیه درحال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت، غلامرضا رضايیان» مجری برگزاری پاویون ایران اظهار کرد: پاویون شرکت‌های دانش بنیان ایران متشکل از 10 شرکت با حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در نوزدهمین نمایشگاه موسیاد برپا شد.

رضايیان اعلام کرد: شرکت‌های دانش بنیان ایران با محورهای تولید مواد اولیه پتروشیمی و شوینده، روغن و گریس، انفجار معادن، تولید شیرهای برقی توربوشارژ و تولید بوردهای روشنایی خودرو و لوازم خانگی تولید و کنترل کیفیت وسایل الکتریکی، مدیریت فرایندهای کسب و کار و اپراتور تلفن همراه در این نمایشگاه دست آوردها و تولیدات خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

مدیر پاویون تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور 439 شرکت از کشورهای ترکیه، ایران، آذربایجان، روسیه، ونزويلا، گرجستان، استرالیا، بلاروس، بلژیک، هلند، آمریکا، اندونزی، آلمان و مالزی توسط وزیر اقتصاد و وزیر صنعت و فناوری ترکیه و با حضور دبیرکل و اعضا انجمن بازرگانان و صنعت گران مسلمان ترکیه (موسیاد) و مقامات دولتی و بخش‌های خصوصی افتتاح شد، با توجه به اهمیت این نمایشگاه در کشور ترکیه در روز سوم نمایشگاه اردوغان ريیس جمهور ترکیه از نمایشگاه بازدید کرد و طی سخنرانی برای مشارکت کنندگان آرزوی موفقیت کرد.

وی تاکید کرد: اردوغان در حاشیه مراسم بازدید، نوزدهمین نمایشگاه موسیاد را میزبان 100 هزار بازدید کننده از 125 کشور جهان دانست که ارزش تجاری این نمایشگاه پنج میلیارد دلار ارزیابی شده است.

مجری پاویون ایران تاکید کرد: از بازدید کنندگان ویژه پاویون ایران در این نمایشگاه دبیرکل انجمن موسیاد، مدیرکل کمیسیون صادرات انجمن موسیاد، اتاق بازرگانی ترکیه و قايم مقام انجمن تومسیاد ترکیه و همچنین شرکت‌های اروپایی بودند و هیات‌های تجاری از استان‌های کشور خصوصا استان البرز در نمایشگاه حضور و با مدیران انجمن تومسیاد جلسات تجاری برگزار کردند.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، تجاری موسیاد از تاریخ 11 تا 14 آبان در کشور ترکیه شهر استانبول در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد