خرید بیت کوین در کمترین زمان با ایرانیکارت

خرید بیت کوین در کمترین زمان با ایرانیکارت

در چند سال گذشته به دلیل رشد نجومی ارز‌های دیجیتال اکثر افراد به سرمایه گذاری در این بازار جذاب، ترغیب شده اند. یکی از مشکلات خرید ارز‌های دیجیتال، وجود تحریم‌ها علیه ایران است. این تحریم‌ها باعث شده بسیاری از صرافی‌های خارجی از دادن خدمات به افراد ایرانی خودداری کنند. با این حال تعدادی از صرافی‌های داخلی در این زمینه خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش بورس نیوز، بنابر اعلام ایرانیکارت، اگر شما هم به بازار ارز‌های دیجیتال علاقمند هستید و می‌خواهید در آن سرمایه گذاری کنید، بهتر است هرچه زودتر وارد این حوزه شوید. همچنین دیگر نگران نباشید، زیرا برای خرید بیت کوین و سایر ارزها، نیاز به دور زدن تحریم‌ها نیست و به سادگی و با داشتن یک کیف پول می‌توانید ارز‌های خود را دریافت کنید. موضوع اعتماد در این زمینه می‌تواند بحث برانگیز باشد چرا که با دور زدن تحریم‌ها این ترس همواره وجود دارد که اگر صرافی موردنظر از هویت شما با خبر شود، تمامی سرمایه و دارایی شما را مسدود می‌کند و شاید هیچوقت نتوانید به دارایی هایتان دسترسی پیدا کنید. این مشکل برای تعدادی از کاربران اتفاق افتاده است و می‌توان گفت هیچ راه برگشتی وجود ندارد. در نتیجه پیشنهاد می‌شود از صرافی‌های داخلی استفاده کنید تا از این مشکلات به دور باشید.

پیش نیاز‌های خرید ارز دیجیتال

سرمایه گذاری در بازار‌های مالی یکی از اتفاقاتی است که می‌تواند شما را به رشد خوبی برساند، اما بدون داشتن اطلاعات کافی ممکن است ضرر‌های جبران ناپذیری هم به شما وارد کند. در هنگام ورود به بازار ارز‌های دیجیتال باید نکاتی را در نظر بگیرید. در زیر به پیش نیاز‌هایی می‌پردازیم که به شما کمک می‌کنند تا سرمایه گذاری مطمينی داشته باشید.

انتخاب یک کیف پول مناسب

یکی از مهم‌ترین پیش نیاز‌ها برای ذخیره ارز‌های دیجیتال، داشتن یک کیف پول مناسب است. از نکات مهم در انتخاب کیف پول این است که ارز مورد نظر شما را پشتیبانی کند. کیف پول‌ها معمولا طیف گسترده‌ای از ارز‌های دیجیتال را پشتیبانی می‌کنند و به راحتی می‌توانید ارز‌های قابل دریافت در این کیف پول‌ها را مشاهده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. نکته دیگری که در انتخاب کیف پول باید مدنظر قرار داد، امنیت آن می‌باشد. امنیت کیف پول امنیت سرمایه و دارایی شما است. پس در انتخاب آن بررسی‌های لازم را انجام دهید.

انتخاب یک صرافی مطمين

برای خرید ارز‌های دیجیتال باید از یک صرافی معتبر اقدام کنید. یکی از ویژگی‌های موردنیاز برای صرافی، داشتن تیم پشتیبانی قوی و تمام وقت است که در صورت وجود مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع آن اقدام کنند. باید ببینید آیا این صرافی خدمات پشتیبانی را به خوبی ارايه می‌دهد؟ کیفیت این خدمات چگونه است؟ یکی دیگر از ویژگی‌های صرافی مورد نظر، پشتیبانی از ارز موردنظر شماست.

انتخاب ارز دیجیتال

اگر شما وارد یک صرافی ارز دیجیتال شوید، یک لیست بلند از رمز ارز‌ها را مشاهده می‌کنید و گا‌ها در انتخاب آن‌ها دچار تردید می‌شوید. از معروف‌ترین ارز‌ها مانند بیت کوین، اتریوم، کاردانو و بایننس کوین گرفته تا شت کوین‌هایی مثل دوج، شیبا، ترون و... که هر کدام مشخصات خاص خود را دارند. شما قبل از خرید باید با توجه به نیاز‌های خود و بررسی‌هایی که انجام داده اید، ارز مورد نظر را انتخاب کنید. این انتخاب می‌تواند شما را به رشد‌های بی نظیری در این حوزه برساند. برای خرید و فروش ارز دیجیتال می‌توانید به اینجا https://www.iranicard.ir/خرید-و-فروش-ارز-دیجیتال/ مراجعه کنید و برای خرید انواع ارز‌ها از طریق این صفحه اقدام و ارز موردنظر خود را خریداری نمایید.

سرمایه گذاری در بیت کوین

بیت کوین محبوب‌ترین و همچنین با ارزش‌ترین ارز دیجیتال بازار است. این ارز از پلتفرم بلاکچین استفاده می‌کند. سرعت در انتقالات، امنیت بالا، دسترسی تمام وقت و... از مزیت‌های مهم پلتفرم بیت کوین است. در بدو ورود بیت کوین به بازار‌های مالی، تحولی بزرگ شکل گرفت. بسیاری بر این باورند که ارز‌های دیجیتال جایگزین ارز‌های فیات در آینده خواهند بود. مزایای پلتفرم بیت کوین این ارز را به یک سرمایه گذاری مطمين در بلند مدت تبدیل کرده است.

ثبت نام در صرافی

در بازار‌های مالی، صرافی‌های آنلاین خرید و فروش را بسیار ساده و راحت کرده اند. در ابتدا شما باید یک حساب کاربری بسازید و سپس احراز هویت کنید. پس از اتمام مراحل احراز هویت، با اتصال کیف پولتان به حساب کاربری به راحتی می‌توانید با پرداخت مبلغ تراکنش، ارز موردنظر را خریداری کرده و به کیف پول خود انتقال دهید.

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و پرسیدن سوالات خود از طریق شماره تلفن 03131117 در ساعات کاری مندرج در وبسایت با پشتیبانان ایرانیکارت تماس حاصل فرمایید.

همچنین به سایت ایرانیکارت (https://www.iranicard.ir/)مراجعه کرده و در بخش رمزارز‌ها از خدمات این شرکت در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال و بیت کوین استفاده کنید. با مشاوره و راهنمایی از کارشناسان ایرانیکارت، به صورت مطمين به خرید و فروش ارز‌های دیجیتال بپردازید. فراموش نکنید که با سرمایه گذاری در ارز‌های دیجیتال، می‌توانید ثروت خود را افزایش دهید و از مشکلات اقتصادی اعم از رکود و تورم به دور باشید.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد