آخرین خبر درباره صرافی کریپتولند | کریپتولند کی بازگشایی می شود؟

آخرین خبر درباره صرافی کریپتولند | کریپتولند کی بازگشایی می شود؟

یک منبع آگاه در مورد سایت کریپتولند گفت: کاربران صرافی کریپتولند نگران نباشند. بازپرس پرونده اظهار کرده اند که ظرف ده روز سایت باز و از طریق پیامک به کاربران اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش نبض بورس، یک منبع آگاه پس از گفتگو با بازپرس پرونده سینا استوی گفت: هیچ ارزی از کشور از این صرافی خارج نشده و بازگشت پول‌ها قبل از رسیدگی به پرونده اتفاق خواهد افتاد.

این فرد اظهار کرد: ظرف 10 روز تمامی پول‌ها به مردم برگردانده و قرار است سایت باز شود و هر کسی ارز یا پولی دارد برداشت کند. ولی به نظر من این مدت را یک ماه در نظر بگیرید، چون با پروسه اداری زمان می‌برد.  

این فرد در پاسخ به اقتصاد 24 مبنی بر علت بسته شدن سایت کریپتولند گفت: ما باید احراز کنیم که دقیقا چه تعداد کاربر حقیقی در این صرافی رمزارز وجود دارد. خیلی از کاربران فیک هستند؛ بنابراین ما باید دیتا بیسی بگیریم و ببینیم دقیقا کاربران حقیقی چه کسانی هستند. 

این فرد ادامه داد: پول کاربران حقیقی را در اولویت گذاشته ایم که به آن‌ها پرداخت کنیم؛ بنابراین تاکید می‌کنم که همه در سایت گرداب ثبت نام کنند. بررسی ما از ثبت نام‌های صورت گرفته در گرداب نشان می‌دهد کاربران حقیقی خیلی کمتر از پیش بینی ما هستند. ما ابتدايا فکر می‌کردیم که حدود 300 هزار نفر کاربر دارد، ولی با دیتابیسی که داریم می‌گیریم تعداد کاربران کمترند و بسیاری فیک اند.

این فرد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در سایت کرپیتولند کاربران فیک وجود دارند، گفت: یکی از شیوه‌های کلاهبرداری این است که شخص به اسم خودش کاری انجام نمی‌دهد و معمولا چند نفر را به عنوان کاربر معرفی می‌کند و اسامی آن‌ها را روی سایت می‌آورد که از طریق این افراد ارز‌ها را رد و بدل کند و اگر مشکلی پیش آمد از طریق این فرد پول هایش را برداشت کند. در حال حاضر ما تعدادی را شناسایی کرده ایم. 

این فرد با بیان اینکه مردم نگران نباشند، گفت: تاکنون هیچ پولی به کسی داده نشده و همه به ترتیب از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود و به نوبت پول خود را دریافت می‌کنند.  ملاک ما برای عمل، سایت گرداب است. پس حتما همه ثبت نام کنند. تاکنون به کسی پول پرداخت نشده است. همه صبور باشند تا ما این دیتابیس را بگیریم.  

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد